Consulta publica prealabla ara elaboracion de l’Avantprojècte de Lei per era que se regulen determinadi aspèctes deth liurament des productes aqueridi a distància
Projècte de lei que s’establissen entà eth determinades condicions e requisits entath liurament de productes aqueridi a distància (per internet, catalòg, telefòn, corrèu,...)
Quant a aquest procés
Aquest procés pertany a Normativa
Eth considerable increment deth comèrç a on-line, qu'a aumentat pendent eth periòde comprenut entre noveme de 2018 e en març de 2020 a un ritme annau de quasi un 17% (estimacion segons era intencion de crompa), coma demòstren es donades extrètes de l’estudi “Comèrç a on-line e mobilitat. Evolucion 2018-2020” dera Direccion Generau de Comèrç, de noveme de 2020. Aguest ritme de creishement de les crompes a distància s’a vist accelerat per l’efècte dera pandèmia e eth confinament, damb un aument de quasi 28%.
Atau, s’estime qu'actuauments se realizen 79 milions de crompes en linha a l’an en Catalonha, que 84% se ne liuren en abitança e, solament, 13% s'arrecuelhen en bèra modalitat de click&collect. Açò, represente que se realizen 66 milions de desplaçaments entà autrejaments en abitança, que mès d’un 11% ne requerissen dusau visita.
Actuauments, eth sector deth comèrç s’afronte a un rèpte important: era transformacion digitau e des naui canaus de venta. Segons es donades obtengudes a l’estudi “Eth comèrç electronic en Catalonha” de ACCIO, der an 2020, en Catalonha i a 827 enterpreses dedicades pleaments a véner es sòns productes en entorns digitaus o que sostien tecnician o logistic entà hè'c possible. Totes eres facturen 3.773 M€ (l’1,5% deth PIB) e dan trabalh ath delà de 18.300 persones.
Aguesta situacion hè evident era aguda de besonh d’implementar ua estrategia verda en retail en generau, mès mès que mès en procès de distribucion e autrejament de merces que genère eth comèrç electronic damb l’objectiu de redusir era peada de carboni.
En aguest contèxt, se hè de besonh establir es critèris e paramètres basics as que se les cau subjectar toti aqueri elements que hèn part dera expression fisica deth comèrç electronic, a compdar de critèris homologables damb es que se fondamente eth conjunt dera regulacion existenta aplicabla as establiments comerciaus dauridi ath public, per tau d'evitar es sobrecàrregues que genère era sua manca d'organizacion e moderar eth sòn impacte en miei ambient e les avantatges competitives e inseguretat juridica qu'es uets legaus existents compòrten.
QÜESTIONS PER ORIENTAR ERA CONSULTA
1.- Considère que s’a descrit adequadaments eth problèma? I a aspèctes que non s’an tengut en compde e que les calerie èster avaloradi per l’Administracion dera Generalitat per rapòrt ara distribucion fisica des productes aqueridi a distància (internet, catalòg, telefòn......)
2.- I a d'auti efèctes negatius o positius ena distribucion des merces aquerides a distància que s’produsisquen actuauments e que non s’an metut de relèu?
3.- S’les calerie preveir d'auti objectius, ena regulacion dera distribucion fisica deth comèrç a distància, diferentes des restacadi en punt 3.1 dera memòria preliminar?
4.- Quin considère que li calerie èster eth regim d’oraris dera distribucion a consumidor finau des productes aqueridi a distància, en tot tier en compde es diferenti sectors (comerciau, restauracion....)?
5.- Considère que s’les calerie regular es implantacions des magasèms de distribucion enes nuclèus urbans des municipis? Quini serien es critèris?
6.- S’les calerie limitar es tipologies de veïculs (electrics, híbrids, biciclètes, patinets....) Pera distribucion ath consumidor finau des merces aquerides a distància?
7.-En tot tier en compde es ahèrs anteriors e es impactes negatius sobri eth miei ambient e era mobilitat, considère que l’aprobacion d’ua lei pòt èster un estrument adaptat per tau d’ordenar e minimizar es mencionades externalitats? Cau considerar d'autes alternatiues?
Compartís: