Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Procés participatiu de l'espai de menjador escolar

#Espaidemigdia Construïm junts l'espai de migdia

Fase 3 de 3
Conclusions i retorn 16/11/2019 - 31/03/2020
Fases del procés

Universalitzar el Temps de Migdia per incrementar la qualitat educativa

10/06/2019 19:45  
Tal com diu el currículum escolar l’alumnat ha d’adquirir les competències bàsiques i dels diferents aprenentatges, en un context d’equitat, per a tots els alumnes. Si durant les hores escolars es treballen aquestes competències, és absurd que durant el temps de migdia, tot s’aturi, que no hi hagi la mateixa exigència educativa. La formació de ciutadans competents, lliures, crítics, autònoms, solidaris i responsables és consubstancial al progrés en l’escolarització i a l’èxit escolar.

Llistat d'adhesions

7 Suports
Número d'adhesions2

Referència: II-PROP-2019-06-75811
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/menjadors-escolars/f/2503/proposals/75811/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/menjadors-escolars/f/2503/proposals/75811/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0%)

Cap comentari amb vots

Carregant els comentaris ...

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes