Information about the cookies used on the website
We use cookies on our website to improve the performance and content of the site. The cookies enable us to provide a more individual user experience and social media channels.
" class="part-icon-bars">

Procés participatiu de l'espai de menjador escolar

#Espaidemigdia Construïm junts l'espai de migdia

Phase 3 of 3
Conclusions i retorn 16/11/2019 - 31/03/2020
Process phases

Les sessions autogestionades d'infants i d'adults estan obertes fins el 15 de novembre.

La segona fase del procés preveu la celebració de sessions autogestionades als centres educatius i als consells d’infants.

L’objectiu d’aquestes sessions és que els nens i les nenes aportin la seva visió i la seva veu com a protagonistes que són de l’espai de migdia als centres educatius. La metodologia, doncs, s’adaptarà a les formes de comunicació i de relació pròpies dels infants.

Organitzeu una sessió del procés participatiu Construïm junts l’espai de migdia amb els nens i nenes del vostre centre educatiu o del vostre consell d’infants.

Consulteu la guia per fer-ho


A més, per promoure i facilitar la participació i cultura democràtica i recollir experiències concretes que serveixin per orientar actuacions futures en aquest àmbit, el Departament d’Educació ha acompanyat, en el desenvolupament de les seves sessions, a cinc centres educatius de primària d’arreu de Catalunya que responen a realitats diverses.

Podeu consultar els informes de les sessions:

  •  Escola El Bosc

Població: Mont-ral (Tarragona)

Informe de la sessió a l'escola El Bosc

  • Escola Pardinyes

Població: Lleida

Informe de la sessió a l'escola Pardinyes

  • Escola El Bosc de la Pabordia

Població: Girona

Informe de la sessió a l'escola El Bosc de la Pabordia

  • Escola Can Besora

Població: Mollet del Vallès (Barcelona)

Informe de la sessió a l'escola Can Besora

  •  Escola Concepción Arenal

Població: Barcelona

Informe de la sessió a l'escola Concepción Arenal

Conclusions:

Informe de conclusions de la participació infantil




You need to enable all cookies in order to see this content.

Change cookie settings