" class="part-icon-bars">

Procés participatiu de la nova llei de participació ciutadana de Catalunya

#LleiParticipa Procés participatiu de la nova llei de participació ciutadana de Catalunya

Fase 3 de 3
Retorn 13/03/2023 - 31/03/2023
Veure les fases

Canvis a "S2.10 Preveure que la regulació ha d’anar acompanyada de recursos"

Mode de vista de comparació:

Àmbit

  • +Societat, ciutadania e familhes
  • +Societat, ciutadania e familhes
Esborrats
Addicions
  • +Societat, ciutadania e familhes
Esborrats
Addicions
  • +Societat, ciutadania e familhes

Títol

  • +{"ca"=>"S2.10 Preveure que la regulació ha d’anar acompanyada de recursos", "es"=>"", "oc"=>""}
  • +{"ca"=>"S2.10 Preveure que la regulació ha d’anar acompanyada de recursos", "es"=>"", "oc"=>""}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"S2.10 Preveure que la regulació ha d’anar acompanyada de recursos", "es"=>"", "oc"=>""}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"S2.10 Preveure que la regulació ha d’anar acompanyada de recursos", "es"=>"", "oc"=>""}

Cos

  • +["

    La regulació, si no s’acompanya de dotació de recursos, pot anar molt en contra de la participació en els municipis i territoris amb recursos escassos. Hi ha el risc de que a l'obligar per llei a fer determinades coses, els municipis amb menys recursos no ho puguin complir. Això podria implicar que molts territoris en quedessin fora i no poguessin fer participació, amb la qual cosa, a la pràctica, la a llei tindria un important efecte contraproduent en molts territoris. En aquest sentit, la llei de transparència ja ha aportat una experiència d’aquest tipus. Per tant, com a criteri general, seria bo tendir més a fer recomanacions i establir criteris que no pas establir obligacions. 

    ", "", ""]
  • +["<p>La regulació, si no s’acompanya de dotació de recursos, pot anar molt en contra de la participació en els municipis i territoris amb recursos escassos. Hi ha el risc de que a l'obligar per llei a fer determinades coses, els municipis amb menys recursos no ho puguin complir. Això podria implicar que molts territoris en quedessin fora i no poguessin fer participació, amb la qual cosa, a la pràctica, la a llei tindria un important efecte contraproduent en molts territoris. En aquest sentit, la llei de transparència ja ha aportat una experiència d’aquest tipus. Per tant, com a criteri general, seria bo tendir més a fer recomanacions i establir criteris que no pas establir obligacions.&nbsp;</p>", "", ""]
Esborrats
Addicions
  • +["

    La regulació, si no s’acompanya de dotació de recursos, pot anar molt en contra de la participació en els municipis i territoris amb recursos escassos. Hi ha el risc de que a l'obligar per llei a fer determinades coses, els municipis amb menys recursos no ho puguin complir. Això podria implicar que molts territoris en quedessin fora i no poguessin fer participació, amb la qual cosa, a la pràctica, la a llei tindria un important efecte contraproduent en molts territoris. En aquest sentit, la llei de transparència ja ha aportat una experiència d’aquest tipus. Per tant, com a criteri general, seria bo tendir més a fer recomanacions i establir criteris que no pas establir obligacions. 

    ", "", ""]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>La regulació, si no s’acompanya de dotació de recursos, pot anar molt en contra de la participació en els municipis i territoris amb recursos escassos. Hi ha el risc de que a l'obligar per llei a fer determinades coses, els municipis amb menys recursos no ho puguin complir. Això podria implicar que molts territoris en quedessin fora i no poguessin fer participació, amb la qual cosa, a la pràctica, la a llei tindria un important efecte contraproduent en molts territoris. En aquest sentit, la llei de transparència ja ha aportat una experiència d’aquest tipus. Per tant, com a criteri general, seria bo tendir més a fer recomanacions i establir criteris que no pas establir obligacions.&nbsp;</p>", "", ""]
Autoria de la versió
Avatar Suport a la Dinamització
Versió creada el 31/10/2022 16:34