" class="part-icon-bars">

Avantprojecte de llei d'ocupació pública catalana

Consulta pública prèvia a l'elaboració de l’avantprojecte de llei d'ocupació pública catalana

Fase 2 de 2
Retorn 21/01/2022 - 21/02/2022
Veure les fases

Canvis a "Avaluar la gestió dels serveis de RRHH dels Departaments"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"es"=>"Avaluar la gestió dels serveis de RRHH dels Departaments"}
  • +{"es"=>"Avaluar la gestió dels serveis de RRHH dels Departaments"}
Esborrats
Addicions
  • +{"es"=>"Avaluar la gestió dels serveis de RRHH dels Departaments"}
Esborrats
Addicions
  • +{"es"=>"Avaluar la gestió dels serveis de RRHH dels Departaments"}

Cos

  • +["

    Cal que els serveis de recursos humans siguin més accessibles i transparents a l'hora de solventar dubtes i questions que puguin sorgir en la gestió de permisos o llicències.... Que si es denega un dret es faci motivadament i per escrit. Que els funcionaris puguem avaluar la seva gestió com a usuaris d'aquest servei, de la mateixa manera que un administrat pot avaluar amb enquestes l'atenció rebuda per part d'un servei públic.

    "]
  • +["<p>Cal que els serveis de recursos humans siguin més accessibles i transparents a l'hora de solventar dubtes i questions que puguin sorgir en la gestió de permisos o llicències.... Que si es denega un dret es faci motivadament i per escrit. Que els funcionaris puguem avaluar la seva gestió com a usuaris d'aquest servei, de la mateixa manera que un administrat pot avaluar amb enquestes l'atenció rebuda per part d'un servei públic.</p>"]
Esborrats
Addicions
  • +["

    Cal que els serveis de recursos humans siguin més accessibles i transparents a l'hora de solventar dubtes i questions que puguin sorgir en la gestió de permisos o llicències.... Que si es denega un dret es faci motivadament i per escrit. Que els funcionaris puguem avaluar la seva gestió com a usuaris d'aquest servei, de la mateixa manera que un administrat pot avaluar amb enquestes l'atenció rebuda per part d'un servei públic.

    "]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>Cal que els serveis de recursos humans siguin més accessibles i transparents a l'hora de solventar dubtes i questions que puguin sorgir en la gestió de permisos o llicències.... Que si es denega un dret es faci motivadament i per escrit. Que els funcionaris puguem avaluar la seva gestió com a usuaris d'aquest servei, de la mateixa manera que un administrat pot avaluar amb enquestes l'atenció rebuda per part d'un servei públic.</p>"]
Autoria de la versió
Avatar Isabel
Versió creada el 19/01/2022 17:56