Aguest lòc web emplegue cookies pròpries e de tresaus entà melhorar l’experiéncia de navegacion, e aufrir contenguts e servicis d’interès.
En contunhar era navegacion, comprenem qu'acceptatz era nòsta politica de cookies. Entà mès informacion, consultatz ací.
Us trametem en document adjunt les aportacions de l’Oficina Antifrau de Catalunya a la consulta pública prèvia en relació amb l’Avantprojecte de llei d'ocupació pública catalana.
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Origen:{"body":{"ca":"<p>Us trametem en document adjunt les aportacions de l’Oficina Antifrau de Catalunya a la consulta pública prèvia en relació amb l’Avantprojecte de llei d'ocupació pública catalana.</p>"},"title":{"ca":"Aportacions d'Antifrau"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
En relació amb la vostra recomanació que s’estableixin mecanismes per garantir i reforçar els principis d’igualtat, capacitat, mèrit i publicitat en els procediments d’accés a l’ocupació pública i també en els de provisió de llocs de treball, convé recordar que aquests principis quedaran vulnerats en cas de portar-se a terme els processos d´estabilització derivats de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat, perquè no pot ser considerada una excepcionalitat que justifiqui el concurs el fet que l´Administració no hagi convocat processos selectius amb la freqüència establerta en la normativa de funció pública contravenint així l’interès general.
1 comentaris
En relació amb la vostra recomanació que s’estableixin mecanismes per garantir i reforçar els principis d’igualtat, capacitat, mèrit i publicitat en els procediments d’accés a l’ocupació pública i també en els de provisió de llocs de treball, convé recordar que aquests principis quedaran vulnerats en cas de portar-se a terme els processos d´estabilització derivats de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat, perquè no pot ser considerada una excepcionalitat que justifiqui el concurs el fet que l´Administració no hagi convocat processos selectius amb la freqüència establerta en la normativa de funció pública contravenint així l’interès general.
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...