" class="part-icon-bars">

Consulta sobre la proposta de Decret d'orientació educativa

Participa en la millora del Decret d'orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 14/03/2024 - 14/05/2024
Fases del procés

Ismael Algaba Ouled-Driss

05/03/2024 18:11  

Adjunto un pdf atès que la quantitat de caràcters disponibles no em permet, de cap manera fer la meva retroalimentació. Així i tot he retallat prou per evitar "saltar-me massa" les normes. Tornaré a col·laborar quan ens torneu a donar l'oportunitat.

Totes les meves aportacions són amb finalitat constructiva i amb voluntat de contribuir. Demano disculpes per si algú està disgust amb què dic.

Gràcies per donar l'oportunitat de col·laborar a la ciutadania.


Referència: II-PROP-2024-02-88423
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio-educativa/f/4036/proposals/88423/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio-educativa/f/4036/proposals/88423/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Imatges relacionades

Comentaris més votats

0 a favor (0.0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0.0%)

Cap comentari amb vots

Conversa amb Pili

He llegit el teu pdf i les teves propostes estan força ben enfocades i són realistes. Totalment d'acord amb vetllar per a la formació dels orientadors que arriben als instituts, han de tenir molt clara la normativa, l'atenció a tot l'alumnat, especialment les diferents tipologies NESE, com tractar-les i com orientar al professorat.
També amb definir clarament les funcions del referent de l'EAP a secundària; cal afegir del treballador social, donat que parlen del TIS, figura que molts centres no tenen, però no de la TS.

Efectivament, gràcies per llegir-me, Pili.

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...