" class="part-icon-bars">

Consulta sobre la proposta de Decret d'orientació educativa

Participa en la millora del Decret d'orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 14/03/2024 - 14/05/2024
Fases del procés

Canvis a "CAPÍTOL I. Aspectes Generals de l'Orientació. Article 5. Funcions de l'administració i dels centres"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"CAPÍTOL I. Aspectes Generals de l'Orientació. Article 5. Funcions de l'administració i dels centres"}
  • +{"ca"=>"CAPÍTOL I. Aspectes Generals de l'Orientació. Article 5. Funcions de l'administració i dels centres"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"CAPÍTOL I. Aspectes Generals de l'Orientació. Article 5. Funcions de l'administració i dels centres"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"CAPÍTOL I. Aspectes Generals de l'Orientació. Article 5. Funcions de l'administració i dels centres"}

Cos

  • +["

    Esmena addició: Article 5: Cal major concreció sobre l’orientació al col·lectiu NESE. Respectant el principi de normalització de l’alumnat cal tenir en compte les necessitats de cada alumne per emprendre una orientació que els hi permeti poder optar a uns estudi determinats. Tenir present el tipus i grau d’adaptació curricular que requerirà i esbrinar si els centres (especialment FP) poden fer aquestes adaptacions.

    "]
  • +["<p>Esmena addició: Article 5: Cal major concreció sobre l’orientació al col·lectiu NESE. Respectant el principi de normalització de l’alumnat cal tenir en compte les necessitats de cada alumne per emprendre una orientació que els hi permeti poder optar a uns estudi determinats. Tenir present el tipus i grau d’adaptació curricular que requerirà i esbrinar si els centres (especialment FP) poden fer aquestes adaptacions.</p>"]
Esborrats
Addicions
  • +["

    Esmena addició: Article 5: Cal major concreció sobre l’orientació al col·lectiu NESE. Respectant el principi de normalització de l’alumnat cal tenir en compte les necessitats de cada alumne per emprendre una orientació que els hi permeti poder optar a uns estudi determinats. Tenir present el tipus i grau d’adaptació curricular que requerirà i esbrinar si els centres (especialment FP) poden fer aquestes adaptacions.

    "]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>Esmena addició: Article 5: Cal major concreció sobre l’orientació al col·lectiu NESE. Respectant el principi de normalització de l’alumnat cal tenir en compte les necessitats de cada alumne per emprendre una orientació que els hi permeti poder optar a uns estudi determinats. Tenir present el tipus i grau d’adaptació curricular que requerirà i esbrinar si els centres (especialment FP) poden fer aquestes adaptacions.</p>"]
Autoria de la versió
Avatar: Consell municipal de la Formació Professional de Barcelona Consell municipal de la Formació Professional de Barcelona
Versió creada el 13/03/2024 10:13