" class="part-icon-bars">

Consulta sobre la proposta de Decret d'orientació educativa

Participa en la millora del Decret d'orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 14/03/2024 - 14/05/2024
Fases del procés

CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Tutoria

13/03/2024 10:17  

Addició: Article 8. En referència a l’acció tutorial: -Estabilitzar i millorar les condicions de la tutoria. Argumentari: Estabilitzar i augmentar les plantilles per poder delegar les tutories amb les hores necessàries. Assumir tutories també hauria de comportar la millora de les condicions de treball: formació específica, reduccions de càrrega lectiva, reconeixement salarial...

Llistat d'adhesions

Número d'adhesions1

Referència: II-PROP-2024-03-88467
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio-educativa/f/4036/proposals/88467/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio-educativa/f/4036/proposals/88467/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0.0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0.0%)

Cap comentari amb vots

Detalls del comentari

Estàs veient un sol comentari

Mostra tots els comentaris

Imprescindible garantir espais horaris, reducció càrrega lectiva i formació específica per al desenvolupament de les tasques d'orientació educativa i d'acció tutorial. Calen més hores de coordinació entre els diferents agents dins els centres.

Carregant els comentaris ...