Aguest lòc web emplegue cookies pròpries e de tresaus entà melhorar l’experiéncia de navegacion, e aufrir contenguts e servicis d’interès.
En contunhar era navegacion, comprenem qu'acceptatz era nòsta politica de cookies. Entà mès informacion, consultatz ací.
Adició: Nou article: Fer referència a garantir l’accessibilitat comunicativa I cognitiva en l’orientació. Argumentari: S’ha de promoure la perspectiva de l’accessibilitat comunicativa. Cal potenciar la diversitat de canals de comunicació per tal de fer arribar la informació a totes les persones i col·lectius (NESE), d’acord amb el nou Codi d’Accessibilitat de Catalunya.
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Origen:{"body":{"ca":"<p>Adició: Nou article: Fer referència a garantir l’accessibilitat comunicativa I cognitiva en l’orientació. Argumentari: S’ha de promoure la perspectiva de l’accessibilitat comunicativa. Cal potenciar la diversitat de canals de comunicació per tal de fer arribar la informació a totes les persones i col·lectius (NESE), d’acord amb el nou Codi d’Accessibilitat de Catalunya.</p>"},"title":{"ca":"CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Accessibilitat"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
0 comentaris
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...