" class="part-icon-bars">

Consulta sobre la proposta de Decret d'orientació educativa

Participa en la millora del Decret d'orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 14/03/2024 - 14/05/2024
Veure les fases

Canvis a "CAPÍTOL VI. l'articulació de l'Orientació al sistema educatiu. Article 22. El treball en xarxa al territori "

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"CAPÍTOL VI. l'articulació de l'Orientació al sistema educatiu. Article 22. El treball en xarxa al territori "}
  • +{"ca"=>"CAPÍTOL VI. l'articulació de l'Orientació al sistema educatiu. Article 22. El treball en xarxa al territori "}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"CAPÍTOL VI. l'articulació de l'Orientació al sistema educatiu. Article 22. El treball en xarxa al territori "}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"CAPÍTOL VI. l'articulació de l'Orientació al sistema educatiu. Article 22. El treball en xarxa al territori "}

Cos

  • +["

    Esmena d'adició. Article 22. Afegir la referència a evitar la fragmentació entre serveis i agents i concebre la funció d’acompanyament i orientació com una activitat en col·laboració i coresponsabilitat. Afegir que el centre educatiu designarà i reconeixerà les persones del centre que exerceixin de interlocutores i participants en les xarxes, comissions o projectes que s’impulsin en aquesta lògica col•laborativa territorial.


    "]
  • +["<p>Esmena d'adició. Article 22. Afegir la referència a evitar la fragmentació entre serveis i agents i concebre la funció&nbsp;d’acompanyament i orientació com una activitat en col·laboració i&nbsp;coresponsabilitat. Afegir que el centre educatiu designarà i reconeixerà les persones del centre que exerceixin de interlocutores i participants en les xarxes, comissions o projectes que s’impulsin en aquesta lògica col•laborativa territorial.</p><p><br></p>"]
Esborrats
Addicions
  • +["

    Esmena d'adició. Article 22. Afegir la referència a evitar la fragmentació entre serveis i agents i concebre la funció d’acompanyament i orientació com una activitat en col·laboració i coresponsabilitat. Afegir que el centre educatiu designarà i reconeixerà les persones del centre que exerceixin de interlocutores i participants en les xarxes, comissions o projectes que s’impulsin en aquesta lògica col•laborativa territorial.


    "]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>Esmena d'adició. Article 22. Afegir la referència a evitar la fragmentació entre serveis i agents i concebre la funció&nbsp;d’acompanyament i orientació com una activitat en col·laboració i&nbsp;coresponsabilitat. Afegir que el centre educatiu designarà i reconeixerà les persones del centre que exerceixin de interlocutores i participants en les xarxes, comissions o projectes que s’impulsin en aquesta lògica col•laborativa territorial.</p><p><br></p>"]
Autoria de la versió
Avatar Consell municipal de la Formació Professional de Barcelona
Versió creada el 13/03/2024 10:57