" class="part-icon-bars">

Consulta sobre la proposta de Decret d'orientació educativa

Participa en la millora del Decret d'orientació educativa

Phase 2 of 2
Retorn 14/03/2024 - 14/05/2024
Process phases

Changes at "Redacció alternativa: integrar llenguatge inclusiu "

Title

  • +{"ca"=>"Redacció alternativa: integrar llenguatge inclusiu "}
  • +{"ca"=>"Redacció alternativa: integrar llenguatge inclusiu "}
Deletions
Additions
  • +{"ca"=>"Redacció alternativa: integrar llenguatge inclusiu "}
Deletions
Additions
  • +{"ca"=>"Redacció alternativa: integrar llenguatge inclusiu "}

Body

  • +["

    Integrar llenguatge inclusiu en tot el document amb atenció quan es fa referència a “l’alumnat” (com per exemple als Arts. 3, 4, 5 i 7) 

    Integrar “alumnat en situació de vulnerabilitat” en comptes “d’alumnat vulnerable”, ja que les persones es troben en situació de vulnerabilitat, no són vulnerables per se. (Art. 5).

    "]
  • +["<p>Integrar llenguatge inclusiu en tot el document amb atenció quan es fa referència a “l’alumnat” (com per exemple als Arts. 3, 4, 5 i 7)&nbsp;</p><p>Integrar “alumnat en situació de vulnerabilitat” en comptes “d’alumnat vulnerable”, ja que les persones es troben en situació de vulnerabilitat, no són vulnerables per se. (Art. 5).</p>"]
Deletions
Additions
  • +["

    Integrar llenguatge inclusiu en tot el document amb atenció quan es fa referència a “l’alumnat” (com per exemple als Arts. 3, 4, 5 i 7) 

    Integrar “alumnat en situació de vulnerabilitat” en comptes “d’alumnat vulnerable”, ja que les persones es troben en situació de vulnerabilitat, no són vulnerables per se. (Art. 5).

    "]
Deletions
Additions
  • +["<p>Integrar llenguatge inclusiu en tot el document amb atenció quan es fa referència a “l’alumnat” (com per exemple als Arts. 3, 4, 5 i 7)&nbsp;</p><p>Integrar “alumnat en situació de vulnerabilitat” en comptes “d’alumnat vulnerable”, ja que les persones es troben en situació de vulnerabilitat, no són vulnerables per se. (Art. 5).</p>"]
Version number 1 out of 1 Show all versions Go back to proposal
Version author
Avatar: Fundació Ferrer i Guàrdia Fundació Ferrer i Guàrdia
Version created at 13/03/2024 17:09