Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Consulta sobre la proposta de Decret d'orientació educativa

Participa en la millora del Decret d'orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 14/03/2024 - 14/05/2024
Veure les fases

Canvis a "Redacció alternativa: integrar llenguatge inclusiu "

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"Redacció alternativa: integrar llenguatge inclusiu "}
  • +{"ca"=>"Redacció alternativa: integrar llenguatge inclusiu "}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Redacció alternativa: integrar llenguatge inclusiu "}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Redacció alternativa: integrar llenguatge inclusiu "}

Cos

  • +["

    Integrar llenguatge inclusiu en tot el document amb atenció quan es fa referència a “l’alumnat” (com per exemple als Arts. 3, 4, 5 i 7) 

    Integrar “alumnat en situació de vulnerabilitat” en comptes “d’alumnat vulnerable”, ja que les persones es troben en situació de vulnerabilitat, no són vulnerables per se. (Art. 5).

    "]
  • +["<p>Integrar llenguatge inclusiu en tot el document amb atenció quan es fa referència a “l’alumnat” (com per exemple als Arts. 3, 4, 5 i 7)&nbsp;</p><p>Integrar “alumnat en situació de vulnerabilitat” en comptes “d’alumnat vulnerable”, ja que les persones es troben en situació de vulnerabilitat, no són vulnerables per se. (Art. 5).</p>"]
Esborrats
Addicions
  • +["

    Integrar llenguatge inclusiu en tot el document amb atenció quan es fa referència a “l’alumnat” (com per exemple als Arts. 3, 4, 5 i 7) 

    Integrar “alumnat en situació de vulnerabilitat” en comptes “d’alumnat vulnerable”, ja que les persones es troben en situació de vulnerabilitat, no són vulnerables per se. (Art. 5).

    "]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>Integrar llenguatge inclusiu en tot el document amb atenció quan es fa referència a “l’alumnat” (com per exemple als Arts. 3, 4, 5 i 7)&nbsp;</p><p>Integrar “alumnat en situació de vulnerabilitat” en comptes “d’alumnat vulnerable”, ja que les persones es troben en situació de vulnerabilitat, no són vulnerables per se. (Art. 5).</p>"]
Autoria de la versió
Avatar Fundació Ferrer i Guàrdia
Versió creada el 13/03/2024 17:09

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes