Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Consulta sobre la proposta de Decret d'orientació educativa

Participa en la millora del Decret d'orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 14/03/2024 - 14/05/2024
Fases del procés

Redacció alternativa: integrar llenguatge inclusiu

13/03/2024 17:09  

Integrar llenguatge inclusiu en tot el document amb atenció quan es fa referència a “l’alumnat” (com per exemple als Arts. 3, 4, 5 i 7) 

Integrar “alumnat en situació de vulnerabilitat” en comptes “d’alumnat vulnerable”, ja que les persones es troben en situació de vulnerabilitat, no són vulnerables per se. (Art. 5).

Número d'adhesions0

Referència: II-PROP-2024-03-88492
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio-educativa/f/4036/proposals/88492/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio-educativa/f/4036/proposals/88492/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0%)

Cap comentari amb vots

Carregant els comentaris ...

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes