" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 22/05/2023 - 22/07/2023
Veure les fases

Canvis a "Avaluacio Programacions Individuals"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"Avaluacio Programacions Individuals"}
  • +{"ca"=>"Avaluacio Programacions Individuals"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Avaluacio Programacions Individuals"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Avaluacio Programacions Individuals"}

Cos

  • +["

    Es difícil orientar a famílies (i professorat) respecte als resultats de l'avaluació amb alumnat amb adaptacions curriculars significatives. Quina nota cal posar?, si ha aprovat tot, perquè no certifica?, si certifica, no li tancarem portes que poden ser òptimes (educació especial, PFI, escola d'adults...)?

    PROPOSTA: afegir un ítem a Esfera com \"AS en funció del seu PI\". Així s'entén que treballa en funció de les seves possibilitats, però sense assolir els objectius de l'etapa.

    "]
  • +["<p>Es difícil orientar a famílies (i professorat) respecte als resultats de l'avaluació amb alumnat amb adaptacions curriculars significatives. Quina nota cal posar?, si ha aprovat tot, perquè no certifica?, si certifica, no li tancarem portes que poden ser òptimes (educació especial, PFI, escola d'adults...)?</p><p>PROPOSTA: afegir un ítem a Esfera com \"AS en funció del seu PI\". Així s'entén que treballa en funció de les seves possibilitats, però sense assolir els objectius de l'etapa.</p>"]
Esborrats
Addicions
  • +["

    Es difícil orientar a famílies (i professorat) respecte als resultats de l'avaluació amb alumnat amb adaptacions curriculars significatives. Quina nota cal posar?, si ha aprovat tot, perquè no certifica?, si certifica, no li tancarem portes que poden ser òptimes (educació especial, PFI, escola d'adults...)?

    PROPOSTA: afegir un ítem a Esfera com \"AS en funció del seu PI\". Així s'entén que treballa en funció de les seves possibilitats, però sense assolir els objectius de l'etapa.

    "]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>Es difícil orientar a famílies (i professorat) respecte als resultats de l'avaluació amb alumnat amb adaptacions curriculars significatives. Quina nota cal posar?, si ha aprovat tot, perquè no certifica?, si certifica, no li tancarem portes que poden ser òptimes (educació especial, PFI, escola d'adults...)?</p><p>PROPOSTA: afegir un ítem a Esfera com \"AS en funció del seu PI\". Així s'entén que treballa en funció de les seves possibilitats, però sense assolir els objectius de l'etapa.</p>"]
Autoria de la versió
Avatar Silvia Navarro Santoro
Versió creada el 28/12/2022 16:29