Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 22/05/2023 - 22/07/2023
Fases del procés

Canvis a "L'orientador/a per acompanyar a tot l'alumnat, el professorat i les famílies. EAP av psicop i papers. Orientadors treball intens alumnat-professorat"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"L'orientador/a per acompanyar a tot l'alumnat, el professorat i les famílies. EAP av psicop i papers. Orientadors treball intens alumnat-professorat"}
  • +{"ca"=>"L'orientador/a per acompanyar a tot l'alumnat, el professorat i les famílies. EAP av psicop i papers. Orientadors treball intens alumnat-professorat"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"L'orientador/a per acompanyar a tot l'alumnat, el professorat i les famílies. EAP av psicop i papers. Orientadors treball intens alumnat-professorat"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"L'orientador/a per acompanyar a tot l'alumnat, el professorat i les famílies. EAP av psicop i papers. Orientadors treball intens alumnat-professorat"}

Cos

  • +["

    Cal definir molt bé els objectius i les funcions dels diferents professionals que intervenen en l'orientació l'acadèmico-professional de tot l'alumnat (diferenciades dels professionals de l'EAP). La figura de l'orientador entenc que no es pot tenir en compte a l'hora de calcular la plantilla. Proposo un orientador per nivell d'ESO, és l'única manera de poder donar una atenció de qualitat.

    També ens cal poder donar continuïtat formativa a l'alumant NEE i superar el fracàs escolar.

    "]
  • +["<p>Cal definir molt bé els objectius i les funcions dels diferents professionals que intervenen en l'orientació l'acadèmico-professional de tot l'alumnat (diferenciades dels professionals de l'EAP). La figura de l'orientador entenc que no es pot tenir en compte a l'hora de calcular la plantilla. Proposo un orientador per nivell d'ESO, és l'única manera de poder donar una atenció de qualitat.</p><p>També ens cal poder donar continuïtat formativa a l'alumant NEE i superar el fracàs escolar.</p>"]
Esborrats
Addicions
  • +["

    Cal definir molt bé els objectius i les funcions dels diferents professionals que intervenen en l'orientació l'acadèmico-professional de tot l'alumnat (diferenciades dels professionals de l'EAP). La figura de l'orientador entenc que no es pot tenir en compte a l'hora de calcular la plantilla. Proposo un orientador per nivell d'ESO, és l'única manera de poder donar una atenció de qualitat.

    També ens cal poder donar continuïtat formativa a l'alumant NEE i superar el fracàs escolar.

    "]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>Cal definir molt bé els objectius i les funcions dels diferents professionals que intervenen en l'orientació l'acadèmico-professional de tot l'alumnat (diferenciades dels professionals de l'EAP). La figura de l'orientador entenc que no es pot tenir en compte a l'hora de calcular la plantilla. Proposo un orientador per nivell d'ESO, és l'única manera de poder donar una atenció de qualitat.</p><p>També ens cal poder donar continuïtat formativa a l'alumant NEE i superar el fracàs escolar.</p>"]
Autoria de la versió
Avatar: Conxa Conxa
Versió creada el 13/01/2023 09:48

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes