Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 22/05/2023 - 22/07/2023
Fases del proceso

Mateixa especialitat diferents funcions

03/01/2023 22:05  

És indispensabel que en un centre s'hi trobin, especialistes provinents de pedagogia i de psicologia aj que la visió d'ambdós perfils es complementa i retroalimenta alhora que potencia l'acció dels OE als centres.

Seria interessant que les tasques que es duen a terme siguin en una ratio coherent, és humanament impossible que un sol OE atengui tot sol/a un centre de secundària de 5 línies d'ESO.

Lista de adhesiones

y 2 personas más (ver más) (ver menos)

Referencia: II-PROP-2023-01-86453
Versión 1 (de 1) ver otras versiones

Compartir enlace:

Por favor, pega este código en tu página:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio/f/3674/proposals/86453/embed.js?locale=es"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio/f/3674/proposals/86453/embed.html?locale=es" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentarios más votados

2 a favor (50.0%)

member-avatar Omar_OE

A favor  Els problemes emocionals interseccionen amb el dia a dia a l'aula i totes les tasques que es plantegen en aquesta. Cal poder atendre i acompanyar en un inici, i des d'un pla de proximitat dins el mateix centre educatiu, aquestes problemàtiques. I, certament, des d'una formació de psicologia estem més preparats que des de la pedagogia. D'igual manera que des de la pedagogia estan més capacitades per a poder oferir i assessorar els processos d'ensenyament i aprenentatge a les aules, els quals han d'incorporar aspectes més transversals com l'autoconcepte, autoestima, etc.

0 en contra (0.0%)

No se han encontrado comentarios con votos

Cargando los comentarios ...

Deja tu comentario

Inicia sesión con tu cuenta o regístrate para añadir tu comentario.

Cargando los comentarios ...

Necesitas habilitar todas las cookies para ver este contenido.

Cambiar la configuración de cookies