Information about the cookies used on the website
We use cookies on our website to improve the performance and content of the site. The cookies enable us to provide a more individual user experience and social media channels.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Phase 2 of 2
Retorn 22/05/2023 - 22/07/2023
Process phases

Avaluació psicopedagògica per l'OE

05/01/2023 13:56  

Alliberar de certes tasques als professionals de l'EAP que poden ser realitzades per part de l'orientador de centre que coneix tant l'alumnat com les famílies. Segons el decret l'avaluació ha de fer-la un professional col·legiat especialista en pedagogia o psicologia, per tant considero que seria una bona opció que es pogués fer formació als orientadors de centre sobre proves d'avaluació psicopedagògica per a realitzar-les i combinar-les amb altres instruments de recollida d'informació.

Endorsements count11

Reference: II-PROP-2023-01-86458
Version number 1 (of 1) see other versions

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio/f/3674/proposals/86458/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio/f/3674/proposals/86458/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Most voted comments

1 in favor (100.0%)

member-avatar Anna Comín

In favor  Com a orientadora de centre, crec que és encertat que puguem fer avaluació psicopedagògica, tal com ja marca la normativa actual. El que manca per a que efectivament puguem fer-ho són recursos materials: als centres no disposem de tests, qüestionaris, etc. i ens veiem obligats a comprar-los amb el pressupost propi del centre. I és una despesa que no es poden permetre, en la majoria de casos. L'avaluació psicopedagògica és millor que la pugui fer el professional del centre i no l'EAP: els professionals de l'EAP no se sobrecarreguen, s'agilitzen processos, hi ha un coneixement més profund de l'alumnat, es té accés a altres fonts d'avaluació, es dona resposta més ràpida i directa a l'alumnat, el professorat i la família.

0 against (0.0%)

No comments with votes found

5 comments

Loading comments ...

Add your comment

Sign in with your account or sign up to add your comment.

Loading comments ...

You need to enable all cookies in order to see this content.

Change cookie settings