" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 22/05/2023 - 22/07/2023
Fases del procés

Canvis a "Algunes propostes de millora"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"Algunes propostes de millora"}
  • +{"ca"=>"Algunes propostes de millora"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Algunes propostes de millora"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Algunes propostes de millora"}

Cos

  • +["

    Existència d'orientador/a a Postobligatòria; reducció d'hores lectives a l'orientador/a; redefinició del paper de l'EAP; intervenció de l'EAP en l'orientació a CFGBàsic; orientació de l'alumnat més vivencial (tallers amb ex-alumnes, jornades amb professionals de diferents especialitats, visites a centres educatius...); càpsules formatives per a tutors/es i orientadors/es en relació als diferents Cicles Formatius (perfil de l'alumnat, sortides professionals...)...

    "]
  • +["<p>Existència d'orientador/a a Postobligatòria; reducció d'hores lectives a l'orientador/a; redefinició del paper de l'EAP; intervenció de l'EAP en l'orientació a CFGBàsic; orientació de l'alumnat més vivencial (tallers amb ex-alumnes, jornades amb professionals de diferents especialitats, visites a centres educatius...); càpsules formatives per a tutors/es i orientadors/es en relació als diferents Cicles Formatius (perfil de l'alumnat, sortides professionals...)...</p>"]
Esborrats
Addicions
  • +["

    Existència d'orientador/a a Postobligatòria; reducció d'hores lectives a l'orientador/a; redefinició del paper de l'EAP; intervenció de l'EAP en l'orientació a CFGBàsic; orientació de l'alumnat més vivencial (tallers amb ex-alumnes, jornades amb professionals de diferents especialitats, visites a centres educatius...); càpsules formatives per a tutors/es i orientadors/es en relació als diferents Cicles Formatius (perfil de l'alumnat, sortides professionals...)...

    "]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>Existència d'orientador/a a Postobligatòria; reducció d'hores lectives a l'orientador/a; redefinició del paper de l'EAP; intervenció de l'EAP en l'orientació a CFGBàsic; orientació de l'alumnat més vivencial (tallers amb ex-alumnes, jornades amb professionals de diferents especialitats, visites a centres educatius...); càpsules formatives per a tutors/es i orientadors/es en relació als diferents Cicles Formatius (perfil de l'alumnat, sortides professionals...)...</p>"]
Autoria de la versió
Avatar: Yolanda Feligreras Yolanda Feligreras
Versió creada el 13/01/2023 13:25