Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa
Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa
Regular personal siei
Regular que l’orientador educatiu assignat a SIEI pugui atendre a tot l’alumnat i no només a l'alumnat SIEI.
List of Endorsements
and 1 more person
(see more)
(see less)
Report inappropriate content
Is this content inappropriate?
3 comments
gran proposta cal recuperar la figura del psicoleg educatiu
Conversation with Elisabet
L'atenció educativa inclusiva parteix que tot l'alumnat ha de participar del seu grup classe de referència, independentment de les seves capacitats, estils cognitius, ritmes d'aprenentatge, I per tant, només en moments excepcionals, han d'estar atessos fora de l'aula ordinària.
Per tant, els recursos humans s'han d'invertir a l'aula per atendre l'atenció educativa, a través de la codocència compartida, a través de l'aprenentatge cooperatiu, de les tutories entre iguals, de la diversificació de metodologies , de models com el DUA... .
Evidentment que les orientadors del SIEI podeu dedicar l'atenció dins de l'aula, atenent a tota la diversitat.
Tot el que cites no és bo per a tothom. En autisme per exemple el treball cooperatiu sense estructura, suport visual i suport en les habilitats socials ratlla el maltractament, afavoreix situacions d'assetjament amb les conseqüències tant greus q té. Provoca crisis neurològiques, els obliga a estar en ambients sensorialment insuportables, i biològicament la reacció interna del seu cos és comparable a la que es pateix quan et torturen.
Estic d'acord parcialment. Compte que no tot és bo per a tothom i sense adaptacions podem fer més mal que bé.
Cal remarcar que el personal de siei no tenen formació en integració sensorial, sovint no coneixen i minimitzen les dificultats sensorials que pateixen les persones autistes
Add your comment
Sign in with your account or sign up to add your comment.
Loading comments ...