" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Phase 2 of 2
Retorn 22/05/2023 - 22/07/2023
Process phases

Changes at "Sabers Orientació Educativa"

Title

  • +{"ca"=>"Sabers Orientació Educativa"}
  • +{"ca"=>"Sabers Orientació Educativa"}
Deletions
Additions
  • +{"ca"=>"Sabers Orientació Educativa"}
Deletions
Additions
  • +{"ca"=>"Sabers Orientació Educativa"}

Body

  • +["

    Els OE hem de ser capaços no solament d'escoltar a l'alumnat i avaluar la seva situació escolar, també hem de ser els capdavanters en fer plans individualitzats, dominar les competències socials i personals i transversalitzar-les al currículum, assessorar al professorat en programar per la diversitat de l'alumnat i en coeducació, i col.laborar amb l'equip directiu a establir objectius i metodologies d'inclusió al projecte educatiu.

    "]
  • +["<p>Els OE hem de ser capaços no solament d'escoltar a l'alumnat i avaluar la seva situació escolar, també hem de ser els capdavanters en fer plans individualitzats, dominar les competències socials i personals i transversalitzar-les al currículum, assessorar al professorat en programar per la diversitat de l'alumnat i en coeducació, i col.laborar amb l'equip directiu a establir objectius i metodologies d'inclusió al projecte educatiu.</p>"]
Deletions
Additions
  • +["

    Els OE hem de ser capaços no solament d'escoltar a l'alumnat i avaluar la seva situació escolar, també hem de ser els capdavanters en fer plans individualitzats, dominar les competències socials i personals i transversalitzar-les al currículum, assessorar al professorat en programar per la diversitat de l'alumnat i en coeducació, i col.laborar amb l'equip directiu a establir objectius i metodologies d'inclusió al projecte educatiu.

    "]
Deletions
Additions
  • +["<p>Els OE hem de ser capaços no solament d'escoltar a l'alumnat i avaluar la seva situació escolar, també hem de ser els capdavanters en fer plans individualitzats, dominar les competències socials i personals i transversalitzar-les al currículum, assessorar al professorat en programar per la diversitat de l'alumnat i en coeducació, i col.laborar amb l'equip directiu a establir objectius i metodologies d'inclusió al projecte educatiu.</p>"]
Version number 1 out of 1 Show all versions Go back to proposal
Version author
Avatar: Monica Monica
Version created at 20/01/2023 00:00