" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Phase 2 of 2
Retorn 22/05/2023 - 22/07/2023
Process phases

Changes at "Orientació educativa i EAP"

Title

  • +{"ca"=>"Orientació educativa i EAP"}
  • +{"ca"=>"Orientació educativa i EAP"}
Deletions
Additions
  • +{"ca"=>"Orientació educativa i EAP"}
Deletions
Additions
  • +{"ca"=>"Orientació educativa i EAP"}

Body

  • +["

    Funcions ben definides, compartir, col.laborar i cooperar. L'avaluació psicopedagògica és comença amb l'anàlisi del context escolar, després la intervenció en el context i, posteriorment, la valoració conjunta. L'EAP pot assessorar aquest procés des de la mirada objectiva i neutra, i si cal, administració de proves específiques per valorar fer informes NESE-NEE. Els informes NESE els pot fer l'orientador/a, i es podria canviar el format.

    "]
  • +["<p>Funcions ben definides, compartir, col.laborar i cooperar. L'avaluació psicopedagògica és comença amb l'anàlisi del context escolar, després la intervenció en el context i, posteriorment, la valoració conjunta. L'EAP pot assessorar aquest procés des de la mirada objectiva i neutra, i si cal, administració de proves específiques per valorar fer informes NESE-NEE. Els informes NESE els pot fer l'orientador/a, i es podria canviar el format.</p>"]
Deletions
Additions
  • +["

    Funcions ben definides, compartir, col.laborar i cooperar. L'avaluació psicopedagògica és comença amb l'anàlisi del context escolar, després la intervenció en el context i, posteriorment, la valoració conjunta. L'EAP pot assessorar aquest procés des de la mirada objectiva i neutra, i si cal, administració de proves específiques per valorar fer informes NESE-NEE. Els informes NESE els pot fer l'orientador/a, i es podria canviar el format.

    "]
Deletions
Additions
  • +["<p>Funcions ben definides, compartir, col.laborar i cooperar. L'avaluació psicopedagògica és comença amb l'anàlisi del context escolar, després la intervenció en el context i, posteriorment, la valoració conjunta. L'EAP pot assessorar aquest procés des de la mirada objectiva i neutra, i si cal, administració de proves específiques per valorar fer informes NESE-NEE. Els informes NESE els pot fer l'orientador/a, i es podria canviar el format.</p>"]
Version number 1 out of 1 Show all versions Go back to proposal
Version author
Avatar: Monica Monica
Version created at 20/01/2023 00:19