" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 22/05/2023 - 22/07/2023
Veure les fases

Canvis a "Orientació educativa i EAP"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"Orientació educativa i EAP"}
  • +{"ca"=>"Orientació educativa i EAP"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Orientació educativa i EAP"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Orientació educativa i EAP"}

Cos

  • +["

    Funcions ben definides, compartir, col.laborar i cooperar. L'avaluació psicopedagògica és comença amb l'anàlisi del context escolar, després la intervenció en el context i, posteriorment, la valoració conjunta. L'EAP pot assessorar aquest procés des de la mirada objectiva i neutra, i si cal, administració de proves específiques per valorar fer informes NESE-NEE. Els informes NESE els pot fer l'orientador/a, i es podria canviar el format.

    "]
  • +["<p>Funcions ben definides, compartir, col.laborar i cooperar. L'avaluació psicopedagògica és comença amb l'anàlisi del context escolar, després la intervenció en el context i, posteriorment, la valoració conjunta. L'EAP pot assessorar aquest procés des de la mirada objectiva i neutra, i si cal, administració de proves específiques per valorar fer informes NESE-NEE. Els informes NESE els pot fer l'orientador/a, i es podria canviar el format.</p>"]
Esborrats
Addicions
  • +["

    Funcions ben definides, compartir, col.laborar i cooperar. L'avaluació psicopedagògica és comença amb l'anàlisi del context escolar, després la intervenció en el context i, posteriorment, la valoració conjunta. L'EAP pot assessorar aquest procés des de la mirada objectiva i neutra, i si cal, administració de proves específiques per valorar fer informes NESE-NEE. Els informes NESE els pot fer l'orientador/a, i es podria canviar el format.

    "]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>Funcions ben definides, compartir, col.laborar i cooperar. L'avaluació psicopedagògica és comença amb l'anàlisi del context escolar, després la intervenció en el context i, posteriorment, la valoració conjunta. L'EAP pot assessorar aquest procés des de la mirada objectiva i neutra, i si cal, administració de proves específiques per valorar fer informes NESE-NEE. Els informes NESE els pot fer l'orientador/a, i es podria canviar el format.</p>"]
Autoria de la versió
Avatar Monica
Versió creada el 20/01/2023 00:19