" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 22/05/2023 - 22/07/2023
Fases del proceso

Cambios en "Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?"

Comparar el modo de visualización:

Título

  • +{"ca"=>"Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?"}
  • +{"ca"=>"Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?"}

Cuerpo

  • +["
    1. Lideratge clar, en quan a la direcció i visió de l'orientació als centres des del departament d'ensenyament
    2. Posar en valor la figura d'orientació
    3. Comunicar aquesta visió i valor de la figura d'orientació a les direccions de manera diversa (formacions, videos, guies visuals informatives)
    4. Procés de mentoring per a orientadors i direccions, de manera gradual perque any rere anys es pugui anar aplicant petits canvis que generin noves pràctiques més inclusives
    "]
  • +["<ol><li>Lideratge clar, en quan a la direcció i visió de l'orientació als centres des del departament d'ensenyament</li><li>Posar en valor la figura d'orientació</li><li>Comunicar aquesta visió i valor de la figura d'orientació a les direccions de manera diversa (formacions, videos, guies visuals informatives)</li><li>Procés de mentoring per a orientadors i direccions, de manera gradual perque any rere anys es pugui anar aplicant petits canvis que generin noves pràctiques més inclusives</li></ol>"]
Supresiones
  • Posar en valor la figura d'orientació
  • Comunicar aquesta visió i valor de la figura d'orientació a les direccions de manera diversa (formacions, videos, guies visuals informatives)
  • Procés de mentoring per a orientadors i direccions, de manera gradual perque any rere anys es pugui anar aplicant petits canvis que generin noves pràctiques més inclusives
  • "]
Adiciones
  • +["
    1. Lideratge clar, en quan a la direcció i visió de l'orientació als centres des del departament d'ensenyament
    2. Posar en valor la figura d'orientació
    3. Comunicar aquesta visió i valor de la figura d'orientació a les direccions de manera diversa (formacions, videos, guies visuals informatives)
    4. Procés de mentoring per a orientadors i direccions, de manera gradual perque any rere anys es pugui anar aplicant petits canvis que generin noves pràctiques més inclusives
    "]
Supresiones
Adiciones
  • +["<ol><li>Lideratge clar, en quan a la direcció i visió de l'orientació als centres des del departament d'ensenyament</li><li>Posar en valor la figura d'orientació</li><li>Comunicar aquesta visió i valor de la figura d'orientació a les direccions de manera diversa (formacions, videos, guies visuals informatives)</li><li>Procés de mentoring per a orientadors i direccions, de manera gradual perque any rere anys es pugui anar aplicant petits canvis que generin noves pràctiques més inclusives</li></ol>"]
Autoría de la versión
Avatar: Nerea Nerea
Versión creada el 10/05/2023 16:23