Information about the cookies used on the website
We use cookies on our website to improve the performance and content of the site. The cookies enable us to provide a more individual user experience and social media channels.
" class="part-icon-bars">

Pacte Nacional per la Llengua. Procés participatiu

Reconsiderarem pressupòsits, revisarem polítiques, renovarem compromisos i preveurem línies d’actuació per al futur per convertir la llengua en un punt de trobada i en una eina de cohesió social

Phase 3 of 3
Retorn 01/10/2022 - 03/10/2022
Process phases

Changes at "(Sessió de proximitat 4286154) Ensenyament obligatori"

Title

  • +{"ca"=>"(Sessió de proximitat 4286154) Ensenyament obligatori"}
  • +{"ca"=>"(Sessió de proximitat 4286154) Ensenyament obligatori"}
Deletions
Additions
  • +{"ca"=>"(Sessió de proximitat 4286154) Ensenyament obligatori"}
Deletions
Additions
  • +{"ca"=>"(Sessió de proximitat 4286154) Ensenyament obligatori"}

Body

  • +["

    AUTORIA: Adics en xarxa

    CONTINGUT: Pèrdua de prestigi del català com a llengua d'ús científic, dins de les àrees i matèries que no són llengua.

    Manca d'un nivell adient de català per part del professorat, que prefereix comunicar-se en castellà per garantir la qualitat que considera adient en l'ensenyament del seu alumnat.

    Hostilitat de part de l'alumnat, influïts per la pressió mediàtica i política de determinats sectors (Cs, VOX, PP, PSOE fins i tot...) Revertir els usos dominants en la societat i replicats als centres educatius.

    Preguntes associades:

    Com podem contrarestar la pressió mediàtica i política procedent de l'entorn familiar i social de l'alumnat?

    Com podem encoratjar el jovent a fer servir tots els registres del català: col·loquial, científic...

    Com podem garantir la competència lingüística necessària de tot el professorat? (proves d'accés, certificació necessària...) Com podem assegurar que el català del seu àmbit disciplinari també el dominen?

    Com garantir la presència el català en la interacció horitzontal entre iguals dins l'aula? Qui ha de proporcionar el model de català en aquestes metodologies?

    "]
  • +["<p>AUTORIA: Adics en xarxa</p><p>CONTINGUT: Pèrdua de prestigi del català com a llengua d'ús científic, dins de les àrees i matèries que no són llengua.</p><p>Manca d'un nivell adient de català per part del professorat, que prefereix comunicar-se en castellà per garantir la qualitat que considera adient en l'ensenyament del seu alumnat.</p><p>Hostilitat de part de l'alumnat, influïts per la pressió mediàtica i política de determinats sectors (Cs, VOX, PP, PSOE fins i tot...) Revertir els usos dominants en la societat i replicats als centres educatius.</p><p>Preguntes associades:</p><p>Com podem contrarestar la pressió mediàtica i política procedent de l'entorn familiar i social de l'alumnat?</p><p>Com podem encoratjar el jovent a fer servir tots els registres del català: col·loquial, científic...</p><p>Com podem garantir la competència lingüística necessària de tot el professorat? (proves d'accés, certificació necessària...) Com podem assegurar que el català del seu àmbit disciplinari també el dominen?</p><p>Com garantir la presència el català en la interacció horitzontal entre iguals dins l'aula? Qui ha de proporcionar el model de català en aquestes metodologies?</p>"]
Deletions
Additions
  • +["

    AUTORIA: Adics en xarxa

    CONTINGUT: Pèrdua de prestigi del català com a llengua d'ús científic, dins de les àrees i matèries que no són llengua.

    Manca d'un nivell adient de català per part del professorat, que prefereix comunicar-se en castellà per garantir la qualitat que considera adient en l'ensenyament del seu alumnat.

    Hostilitat de part de l'alumnat, influïts per la pressió mediàtica i política de determinats sectors (Cs, VOX, PP, PSOE fins i tot...) Revertir els usos dominants en la societat i replicats als centres educatius.

    Preguntes associades:

    Com podem contrarestar la pressió mediàtica i política procedent de l'entorn familiar i social de l'alumnat?

    Com podem encoratjar el jovent a fer servir tots els registres del català: col·loquial, científic...

    Com podem garantir la competència lingüística necessària de tot el professorat? (proves d'accés, certificació necessària...) Com podem assegurar que el català del seu àmbit disciplinari també el dominen?

    Com garantir la presència el català en la interacció horitzontal entre iguals dins l'aula? Qui ha de proporcionar el model de català en aquestes metodologies?

    "]
Deletions
Additions
  • +["<p>AUTORIA: Adics en xarxa</p><p>CONTINGUT: Pèrdua de prestigi del català com a llengua d'ús científic, dins de les àrees i matèries que no són llengua.</p><p>Manca d'un nivell adient de català per part del professorat, que prefereix comunicar-se en castellà per garantir la qualitat que considera adient en l'ensenyament del seu alumnat.</p><p>Hostilitat de part de l'alumnat, influïts per la pressió mediàtica i política de determinats sectors (Cs, VOX, PP, PSOE fins i tot...) Revertir els usos dominants en la societat i replicats als centres educatius.</p><p>Preguntes associades:</p><p>Com podem contrarestar la pressió mediàtica i política procedent de l'entorn familiar i social de l'alumnat?</p><p>Com podem encoratjar el jovent a fer servir tots els registres del català: col·loquial, científic...</p><p>Com podem garantir la competència lingüística necessària de tot el professorat? (proves d'accés, certificació necessària...) Com podem assegurar que el català del seu àmbit disciplinari també el dominen?</p><p>Com garantir la presència el català en la interacció horitzontal entre iguals dins l'aula? Qui ha de proporcionar el model de català en aquestes metodologies?</p>"]
Version number 1 out of 1 Show all versions Go back to proposal
Version author
Avatar: Suport a la dinamització Suport a la dinamització
Version created at 07/06/2022 14:19

You need to enable all cookies in order to see this content.

Change cookie settings