" class="part-icon-bars">

Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

Phase 4 of 4
Retorn 31/03/2024 - 10/11/2024
Process phases

En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes: 

  • Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
  • Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
  • Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
  • Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
  • Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).

93 proposals

The form below filters the search results dynamically when the search conditions are changed.

Status
Category
Origin
Manca de dades públiques d'accidentalitat per adequar la percepció del risc.
Crec que en general hi ha una manca de informació per poder arribar a agafar les linies de bus,...
Acostar les xarxes de carrils bici als centres generadors de mobilitat.
Es detecta la necessitat de redactar bons inventaris de camins, elaborats per tècnics molt...
Problema: Falta de formació en educació viària en centres escolars./ Proposta: ADEVIC.org...
Cal reforçar el teletreball al territori.
Els cotxes i l'aparcament han d'estar als extraradis i la bicicleta i el VMP al centre.
Vehicle privat ocupa molt d'espai a la via pública. El cotxe ocupa el 99% de l’espai front al 1%...
Petits focus d'intermodalitat: aparcaments de bici a les parades de bus.
És necessari reprimir els infractors amb VMP i incrementar la vigilància i el control.
Percepció negativa dels aparcaments vora de les estacions.
El municipi de l'Albiol té 18 persones empadronades al poble, algunes en alguns dels masos del...
Afegir més nodes per la intermodalitat i crear punts d’elevat servei d’intermodalitat.
Hi ha una manca de sentit de territori al Camp de Tarragona.
Intermodalitat és un servei necessari que requereix de la organització entre municipis.
Implementar, potenciar i promocionar un sistema de bicicleta compartida al territori.
Avantatges transversals de la bicicleta (Salut, contaminació, espai). La bicicleta promou la...
Fer calçades més àmplies a les carreteres interiors que no tenen voral.
Recuperar i adaptar la xarxa de camins rurals.