Information about the cookies used on the website
We use cookies on our website to improve the performance and content of the site. The cookies enable us to provide a more individual user experience and social media channels.
" class="part-icon-bars">

Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

Phase 4 of 4
Retorn 31/03/2024 - 10/11/2024
Process phases

En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes: 

  • Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
  • Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
  • Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
  • Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
  • Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).

93 proposals

The form below filters the search results dynamically when the search conditions are changed.

Status
Category
Origin
Jo i més gent que conec que treballem al sector d'hosteleria els dies d'entre setmana molts surto...
Problema: Estació AVE mal connectada amb el conjunt del Camp de Tarragona (nord). Manca estació...
Intermodalitat és un servei necessari que requereix de la organització entre municipis.
Existeixen disputes territorials per l’oferta del transport públic que complexitzen avançar en...
Cal reforçar el teletreball al territori.
Crec que en general hi ha una manca de informació per poder arribar a agafar les linies de bus,...
Una bona proposta seria poder recarregar la teva targeta online, evitant el fet de haver d’anar...
Existeix una demonització dels VMP.
Aprofitar les ZBE per reordenar l'espai del cotxe als centres.
Hi ha molta infraestructura per vehicle a motor i molt poca per la mobilitat ciclista .
Recuperar i adaptar la xarxa de camins rurals.
Són necessàries estacions d’intermodalitat a l’interior del territori.
Seria de molt bon ús millorar la comunicació entre poblats i la ciutat de tarragona/reus, hi han...
Els cotxes i l'aparcament han d'estar als extraradis i la bicicleta i el VMP al centre.
Es detecta la necessitat de redactar bons inventaris de camins, elaborats per tècnics molt...
Afegir més nodes per la intermodalitat i crear punts d’elevat servei d’intermodalitat.
La bicicleta augmenta la salut i la sostenibilitat de la mobilitat urbana. Ha de ser el futur.
Les mercaderies que entren i surten de Catalunya haurien de transportar-se amb una xarxa de trens...
Manca de visibilitat i seguretat en l'ús de VMP.

You need to enable all cookies in order to see this content.

Change cookie settings