" class="part-icon-bars">

Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

Phase 4 of 4
Retorn 31/03/2024 - 10/11/2024
Process phases

En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes: 

  • Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
  • Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
  • Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
  • Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
  • Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).

93 proposals

The form below filters the search results dynamically when the search conditions are changed.

Status
Category
Origin
Una bona proposta seria poder recarregar la teva targeta online, evitant el fet de haver d’anar...
Els cotxes i l'aparcament han d'estar als extraradis i la bicicleta i el VMP al centre.
Hi ha una manca de sentit de territori al Camp de Tarragona.
Intermodalitat és un servei necessari que requereix de la organització entre municipis.
Hem adaptat les ciutats el cotxe i ara resulta un mitjà molt còmode i difícil d’abandonar.
Dissenyar les expedicions de busos des dels pobles sense tren en sincronia amb les expedicions...
Percepció negativa dels aparcaments vora de les estacions.
Recuperar i adaptar la xarxa de camins rurals.
Falta intermodalitat a Salou.
Portabicicletes al transport públic. Oportunitat de fer servir bicis/VMP al transport públic....
La bicicleta augmenta la salut i la sostenibilitat de la mobilitat urbana. Ha de ser el futur.
Falta de xarxa ciclable. Manca d'infraestructura per la bici. Carrils bici insuficients i...
Existeix un buit en l’atribució de responsabilitats en cas d’accidents amb VMP implicat producte...
Aprofitar les bones connexions viàries.
Crec que en general hi ha una manca de informació per poder arribar a agafar les linies de bus,...
Es detecta la necessitat de redactar bons inventaris de camins, elaborats per tècnics molt...
Proposar la informació i difusió de les normes d'ús de la bicicleta i els VMP.
Seguretat d'infraestructures segons el cas.
Són necessàries estacions d’intermodalitat a l’interior del territori.
Bon dia,El Vendrell necessita disposar d'una molt major freqüència de connexió amb bus cap a BCN,...