Information about the cookies used on the website
We use cookies on our website to improve the performance and content of the site. The cookies enable us to provide a more individual user experience and social media channels.
" class="part-icon-bars">

Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

Phase 4 of 4
Retorn 31/03/2024 - 10/11/2024
Process phases

En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes: 

  • Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
  • Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
  • Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
  • Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
  • Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).

93 proposals

The form below filters the search results dynamically when the search conditions are changed.

Status
Category
Origin
Llançadores poblacions petites. Millora de l'oferta de transport de forma estratègica a les zones...
Hi ha una manca d’oferta de transport públic. Hi ha dèficit d’inversió en transport públic. Hi ha...
Cal planificar adequadament el model urbà i territorial al que es vol arribar.
Manca de dades públiques d'accidentalitat per adequar la percepció del risc.
Seria de molt bon ús millorar la comunicació entre poblats i la ciutat de tarragona/reus, hi han...
És necessari reprimir els infractors amb VMP i incrementar la vigilància i el control.
Existeix una demonització dels VMP.
Es dona una manca de seguretat en la circulació pels usuaris de bicicleta i VMP al territori.
Dissenyar les expedicions de busos des dels pobles sense tren en sincronia amb les expedicions...
Forma part del desig i de la voluntat de la població el tenir un transport públic integrat al...
Les comarques de Tarragona tenen més de 1.000 km de carreteres entre l'Estat, GENCAT i la...
Són necessàries estacions d’intermodalitat a l’interior del territori.
Aprofitar les bones connexions viàries.
Els horaris actuals i les freqüències de tren en hores punta no són dignes de la segona àrea...
La bicicleta augmenta la salut i la sostenibilitat de la mobilitat urbana. Ha de ser el futur.
Falta de solucions reals per la intermodalitat.
Fi concessió dels busos interurbans el 2028: renegociar clàusules. Aprofitar la renovació per...
Falta de busos llançadora que connectin amb Reus.
Recuperar i adaptar la xarxa de camins rurals.
Cal fer estudis per millorar la convivència de la micromobilitat al transport públic.
Una bona proposta seria poder recarregar la teva targeta online, evitant el fet de haver d’anar...
Existeixen disputes territorials per l’oferta del transport públic que complexitzen avançar en...
És necessari implementar una xarxa pública accessible de VMP vora als aparcaments dissuasius.
Manca de visibilitat i seguretat en l'ús de VMP.
Petits focus d'intermodalitat: aparcaments de bici a les parades de bus.
Bona tardahi ha diverses àrees problemàtiques:
pont i anell prop de Park Central
de parc de...
Existeix un buit en l’atribució de responsabilitats en cas d’accidents amb VMP implicat producte...
Hi ha una manca de sentit de territori al Camp de Tarragona.
Hi ha molta infraestructura per vehicle a motor i molt poca per la mobilitat ciclista .
Nodes intermodals identificables a cada municipi i connectats entre ells.
Intermodalitat és un servei necessari que requereix de la organització entre municipis.
Proposar la informació i difusió de les normes d'ús de la bicicleta i els VMP.
Seguretat d'infraestructures segons el cas.
Aprofitar les ZBE per reordenar l'espai del cotxe als centres.
Problema: Diversitat regulació viària. Manca de formació i regulació. / Proposta: Homogeneïtzar...
La connexió de ferrocarril ha de vertebrar el territori, no només la llarga distància.
Incentivar la creació de bicibusos.
Prohibició patinets al transport públic. Restriccions injustificades d'entrada de VMP al...
Acostar les xarxes de carrils bici als centres generadors de mobilitat.
Problema: Falta d'una política d'aparcaments perifèrics/dissuasius a les estacions./Proposta:...
Cal reforçar el teletreball al territori.
Les mercaderies que entren i surten de Catalunya haurien de transportar-se amb una xarxa de trens...
Vehicle privat ocupa molt d'espai a la via pública. El cotxe ocupa el 99% de l’espai front al 1%...
Problema: Falta de promoció de la multimodalitat./Proposta: TramCamp és una oportunitat per...
  • Created at
    22/12/2023
  • 0
  • Comments count: 0
Portabicicletes al transport públic. Oportunitat de fer servir bicis/VMP al transport públic....
La xarxa ciclista no és apta per totes les necessitats i edats.
És necessari mantenir una formació dels conductors al llarg del temps per refrescar i actualitzar...
Problemàtica: Greuge comparatiu entre VMP i Bicicleta. / Proposta: Els VMP han de tenir la...
Els cotxes i l'aparcament han d'estar als extraradis i la bicicleta i el VMP al centre.
Implementar, potenciar i promocionar un sistema de bicicleta compartida al territori.

You need to enable all cookies in order to see this content.

Change cookie settings