Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona
#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona
En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes:
- Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
- Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
- Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
- Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
- Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).
93 propostes
Filtra per:
El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.
Saltar als resultatsEl següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.
Saltar als resultats
Ordenar propostes:
Resultats per pàgina:
Són necessàries estacions d’intermodalitat a l’interior del territori.
Tarragona ciutat: estació FFCC i bus mal interconnectades.
Cal millorar la competitivitat del transport públic.
Les comarques de Tarragona tenen més de 1.000 km de carreteres entre l'Estat, GENCAT i la...
Llançadores poblacions petites. Millora de l'oferta de transport de forma estratègica a les zones...
Existeix una demonització dels VMP.
Regular l’assetjament viari.
Proposar la informació i difusió de les normes d'ús de la bicicleta i els VMP.
Problema: Falta d'una política d'aparcaments perifèrics/dissuasius a les estacions./Proposta:...
La Selva del Camp es troba a 18 minuts de la capital de la província, pero sense línia directa...
Incentivar la creació de bicibusos.
És necessari implementar una xarxa pública accessible de VMP vora als aparcaments dissuasius.
Excés d'infraestructura per vehicle privat.
El municipi de l'Albiol té 18 persones empadronades al poble, algunes en alguns dels masos del...
Implementar, potenciar i promocionar un sistema de bicicleta compartida al territori.
Fer calçades més àmplies a les carreteres interiors que no tenen voral.
Dissenyar les expedicions de busos des dels pobles sense tren en sincronia amb les expedicions...
La connexió de ferrocarril ha de vertebrar el territori, no només la llarga distància.
Manca de dades públiques d'accidentalitat per adequar la percepció del risc.
Cal control de velocitat urbana: Ciutats 30.
Intermodalitat amb molta aposta pel futur: estació intermodal. Estació intermodal: aprofitar per...
Interconnectar les xarxes de carrils bici dels diferents municipis. Fer xarxa ciclable...
Aprofitar les bones connexions viàries.
Millorar la xarxa de transport públic per als residents, treballadors/es i també per als...
Problema: Estació AVE mal connectada amb el conjunt del Camp de Tarragona (nord). Manca estació...
Recuperar i adaptar la xarxa de camins rurals.
Les estacions de tren a alguns municipis del Camp com Cambrils, Salou-Port Aventura o Tarragona,...
Seria de molt bon ús millorar la comunicació entre poblats i la ciutat de tarragona/reus, hi han...
Aprofitar les ZBE per reordenar l'espai del cotxe als centres.
Manca de visibilitat i seguretat en l'ús de VMP.
La xarxa ciclista no és apta per totes les necessitats i edats.
Es detecta la necessitat de redactar bons inventaris de camins, elaborats per tècnics molt...
Falta intermodalitat a Salou.
El ferrocarril és el mitjà més eficient, s'ha de promocionar.
Cal fer estudis per millorar la convivència de la micromobilitat al transport públic.
Falta de solucions reals per la intermodalitat.
Massa aposta pel cotxe elèctric: El cotxe elèctric no és la solució, també és ineficient.
Aparcament dissuasiu + connexió amb transport públic.
Falta de busos llançadora que connectin amb Reus.
Acostar les xarxes de carrils bici als centres generadors de mobilitat.
Fomentar l'ús amb incentius personals o laborals a l'hora d'utilitzar la bicicleta.
Els horaris actuals i les freqüències de tren en hores punta no són dignes de la segona àrea...
Portabicicletes al transport públic. Oportunitat de fer servir bicis/VMP al transport públic....
Una bona proposta seria poder recarregar la teva targeta online, evitant el fet de haver d’anar...
Hem adaptat les ciutats el cotxe i ara resulta un mitjà molt còmode i difícil d’abandonar.
Falta de xarxa ciclable. Manca d'infraestructura per la bici. Carrils bici insuficients i...
Crec que per a moltes usuaris del transport públic al Camp de Tarragona un dels principals...
Copiar/Aprendre de models d’infraestructura ciclista que funcionen.
Més disponibilitat de viatges al aeroport de Reus als països d'Europa tot l'any.
Seguretat d'infraestructures segons el cas.