" class="part-icon-bars">

Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

Fase 4 de 4
Retorn 31/03/2024 - 10/11/2024
Fases del procés

En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes: 

  • Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
  • Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
  • Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
  • Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
  • Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).

93 propostes

El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.

Estat
Categoria
Origen
Tarragona ciutat: estació FFCC i bus mal interconnectades.
Problema: Falta de promoció de la multimodalitat./Proposta: TramCamp és una oportunitat per...
Crec que en general hi ha una manca de informació per poder arribar a agafar les linies de bus,...
Considero que es necessari e imprescindible dotar de transport públic al nuclis habitats. Que...
Aprofitar les bones connexions viàries.
Alta dependència del cotxe i poques alternatives realment competitives.
Els horaris actuals i les freqüències de tren en hores punta no són dignes de la segona àrea...
Problemàtica: Greuge comparatiu entre VMP i Bicicleta. / Proposta: Els VMP han de tenir la...
Els cotxes i l'aparcament han d'estar als extraradis i la bicicleta i el VMP al centre.
Seria de molt bon ús millorar la comunicació entre poblats i la ciutat de tarragona/reus, hi han...
Dissenyar les expedicions de busos des dels pobles sense tren en sincronia amb les expedicions...
Bon dia,El Vendrell necessita disposar d'una molt major freqüència de connexió amb bus cap a BCN,...
Cal control de velocitat urbana: Ciutats 30.
És necessari mantenir una formació dels conductors al llarg del temps per refrescar i actualitzar...
Falta de compromís institucional per impulsar la micromobilitat.
Portabicicletes al transport públic. Oportunitat de fer servir bicis/VMP al transport públic....
Més disponibilitat de viatges al aeroport de Reus als països d'Europa tot l'any.
Forma part del desig i de la voluntat de la població el tenir un transport públic integrat al...
Percepció negativa dels aparcaments vora de les estacions.
Massa aposta pel cotxe elèctric: El cotxe elèctric no és la solució, també és ineficient.
Fomentar l'ús amb incentius personals o laborals a l'hora d'utilitzar la bicicleta.
Regular l’assetjament viari.
Problema: Falta d'una política d'aparcaments perifèrics/dissuasius a les estacions./Proposta:...
Línies directes de bus interurbà.
Existeix un buit en l’atribució de responsabilitats en cas d’accidents amb VMP implicat producte...
És necessari reprimir els infractors amb VMP i incrementar la vigilància i el control.
Les mercaderies que entren i surten de Catalunya haurien de transportar-se amb una xarxa de trens...
Llançadores poblacions petites. Millora de l'oferta de transport de forma estratègica a les zones...
La Selva del Camp es troba a 18 minuts de la capital de la província, pero sense línia directa...
Prohibició patinets al transport públic. Restriccions injustificades d'entrada de VMP al...
Petits focus d'intermodalitat: aparcaments de bici a les parades de bus.
La bicicleta es contempla com a esport, no com a mode de mobilitat.
Es dona una manca de seguretat en la circulació pels usuaris de bicicleta i VMP al territori.
La connexió de ferrocarril ha de vertebrar el territori, no només la llarga distància.
Implementar, potenciar i promocionar un sistema de bicicleta compartida al territori.
Sensibilització de joves en l'ús de la bicicleta.
Hi ha una manca d’oferta de transport públic. Hi ha dèficit d’inversió en transport públic. Hi ha...
Falta de solucions reals per la intermodalitat.
Seguretat d'infraestructures segons el cas.
Problema: Estació AVE mal connectada amb el conjunt del Camp de Tarragona (nord). Manca estació...
Vehicle privat ocupa molt d'espai a la via pública. El cotxe ocupa el 99% de l’espai front al 1%...
Copiar/Aprendre de models d’infraestructura ciclista que funcionen.
Afegir més nodes per la intermodalitat i crear punts d’elevat servei d’intermodalitat.
Aparcament dissuasiu + connexió amb transport públic.
Intermodalitat és un servei necessari que requereix de la organització entre municipis.
  • Creat el
    21/12/2023
  • 0
  • Número de comentaris: 0
Manca de visibilitat i seguretat en l'ús de VMP.