" class="part-icon-bars">

Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

Fase 4 de 4
Retorn 31/03/2024 - 10/11/2024
Fases del procés

En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes: 

  • Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
  • Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
  • Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
  • Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
  • Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).

93 propostes

El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.

Estat
Categoria
Origen
Hi ha una manca de sentit de territori al Camp de Tarragona.
Les comarques de Tarragona tenen més de 1.000 km de carreteres entre l'Estat, GENCAT i la...
Prohibició patinets al transport públic. Restriccions injustificades d'entrada de VMP al...
El ferrocarril és el mitjà més eficient, s'ha de promocionar.
La bicicleta augmenta la salut i la sostenibilitat de la mobilitat urbana. Ha de ser el futur.
Manca de visibilitat i seguretat en l'ús de VMP.
Implementar, potenciar i promocionar un sistema de bicicleta compartida al territori.
Problema: Estació AVE mal connectada amb el conjunt del Camp de Tarragona (nord). Manca estació...
Cal fer estudis per millorar la convivència de la micromobilitat al transport públic.
És necessari l’ús obligatori de casc en aquests vehicles.
Es dona una manca de seguretat en la circulació pels usuaris de bicicleta i VMP al territori.
Recuperar i adaptar la xarxa de camins rurals.
Les mercaderies que entren i surten de Catalunya haurien de transportar-se amb una xarxa de trens...
La topografia de la ciutat de Tarragona suposa un repte pel foment del transport públic i la...
Intermodalitat és un servei necessari que requereix de la organització entre municipis.
Alta dependència del cotxe i poques alternatives realment competitives.
Intermodalitat amb molta aposta pel futur: estació intermodal. Estació intermodal: aprofitar per...
Cal reforçar el teletreball al territori.
La connexió de ferrocarril ha de vertebrar el territori, no només la llarga distància.
Acostar les xarxes de carrils bici als centres generadors de mobilitat.