" class="part-icon-bars">

Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

Fase 4 de 4
Retorn 31/03/2024 - 10/11/2024
Fases del procés

En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes: 

  • Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
  • Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
  • Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
  • Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
  • Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).

93 propostes

El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.

Estat
Categoria
Origen
Més disponibilitat de viatges al aeroport de Reus als països d'Europa tot l'any.
Afegir més nodes per la intermodalitat i crear punts d’elevat servei d’intermodalitat.
El municipi de l'Albiol té 18 persones empadronades al poble, algunes en alguns dels masos del...
És necessari reprimir els infractors amb VMP i incrementar la vigilància i el control.
Els cotxes i l'aparcament han d'estar als extraradis i la bicicleta i el VMP al centre.
Llançadores poblacions petites. Millora de l'oferta de transport de forma estratègica a les zones...
Els horaris actuals i les freqüències de tren en hores punta no són dignes de la segona àrea...
Problema: Falta de formació en educació viària en centres escolars./ Proposta: ADEVIC.org...
Problema: Diversitat regulació viària. Manca de formació i regulació. / Proposta: Homogeneïtzar...
Cal control de velocitat urbana: Ciutats 30.
Es detecta la necessitat de redactar bons inventaris de camins, elaborats per tècnics molt...
Seguretat d'infraestructures segons el cas.
Falta de xarxa ciclable. Manca d'infraestructura per la bici. Carrils bici insuficients i...
Cal planificar adequadament el model urbà i territorial al que es vol arribar.
Tarragona ciutat: estació FFCC i bus mal interconnectades.
Falta de busos llançadora que connectin amb Reus.
Cal reforçar el teletreball al territori.
Fer calçades més àmplies a les carreteres interiors que no tenen voral.
Dissenyar les expedicions de busos des dels pobles sense tren en sincronia amb les expedicions...