Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

Fase 4 de 4
Retorn 31/03/2024 - 10/11/2024
Fases del procés

En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes: 

  • Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
  • Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
  • Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
  • Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
  • Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).

93 propostes

El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.

Estat
Categoria
Origen
Cal millorar la competitivitat del transport públic.
Fomentar l'ús amb incentius personals o laborals a l'hora d'utilitzar la bicicleta.
Forma part del desig i de la voluntat de la població el tenir un transport públic integrat al...
Línies directes de bus interurbà.
Intermodalitat amb molta aposta pel futur: estació intermodal. Estació intermodal: aprofitar per...
Acostar les xarxes de carrils bici als centres generadors de mobilitat.
Problema: Falta de promoció de la multimodalitat./Proposta: TramCamp és una oportunitat per...
Carrils bici poc protegits del vehicle a motor.
Proposar la informació i difusió de les normes d'ús de la bicicleta i els VMP.
Recuperar i adaptar la xarxa de camins rurals.
La bicicleta augmenta la salut i la sostenibilitat de la mobilitat urbana. Ha de ser el futur.
Afegir més nodes per la intermodalitat i crear punts d’elevat servei d’intermodalitat.
És necessari mantenir una formació dels conductors al llarg del temps per refrescar i actualitzar...
Portabicicletes al transport públic. Oportunitat de fer servir bicis/VMP al transport públic....
Existeixen disputes territorials per l’oferta del transport públic que complexitzen avançar en...
Existeix un buit en l’atribució de responsabilitats en cas d’accidents amb VMP implicat producte...
Cal control de velocitat urbana: Ciutats 30.
Problema: Falta d'una política d'aparcaments perifèrics/dissuasius a les estacions./Proposta:...

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes