" class="part-icon-bars">

Pla Director Urbanístic Logis Empordà

#LogisEmporda Pla Director Urbanístic d'Activitat Econòmica del LOGIS Empordà

Fase 3 de 3
Retorn 16/09/2024 - 31/12/2024
Veure les fases

Canvis a "1a part. Optimització i reurbanització de Logis Empordà"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"Optimització i reurbanització de Logis Empordà. Primera Part"}
  • +{"ca"=>"Optimització i reurbanització de Logis Empordà. Primera Part"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Optimització i reurbanització de Logis Empordà. Primera Part"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Optimització i reurbanització de Logis Empordà. Primera Part"}

Cos

  • +["

    El projecte és inadequat, ja s'ha perdut massa sol agrícola. Hi ha prou sòl industrial disponible. La proximitat de petits pobles rurals, i d'un paisatge agrícola actiu i de qualitat, fa necessari mantenir el límit actual del polígon. Al límit sud de Logis Empordà hi ha un paisatge natural que arriba visualment fins al Montgrí. De realitzar-se aquest projecte tot l'entorn es convertiria en àrea metropolitana. L'Intermodal no es pot ubicar al mig d'una zona agrícola, i tant a prop de pobles rurals. Més contaminació lumínica seria fatal per fauna/avifauna, sobretot en el eix migratori del Parc dels Aiguamolls. Hi hauria molt més consum d’Aigua, increment del transit de camions,(amb noves carreteres) amb més CO2,soroll, caos circulatori a l'AP7. L'impermeabilització del sol empitjoraria les zones inundables de Baseia. (Continua)

    "]
  • +["<p>El projecte és inadequat, ja s'ha perdut massa&nbsp;sol&nbsp;agrícola. Hi ha prou sòl industrial&nbsp;disponible. La&nbsp;proximitat de petits pobles rurals, i d'un paisatge&nbsp;agrícola&nbsp;actiu i de qualitat, fa necessari mantenir el límit actual del&nbsp;polígon. Al límit sud de Logis Empordà hi ha un paisatge natural que&nbsp;arriba&nbsp;visualment fins al&nbsp;Montgrí. De&nbsp;realitzar-se&nbsp;aquest projecte tot l'entorn es&nbsp;convertiria&nbsp;en àrea metropolitana. L'Intermodal no es pot ubicar al mig d'una zona&nbsp;agrícola, i tant a prop de pobles rurals. Més contaminació&nbsp;lumínica&nbsp;seria&nbsp;fatal per fauna/avifauna, sobretot en el eix migratori del Parc dels Aiguamolls. Hi&nbsp;hauria&nbsp;molt més consum&nbsp;d’Aigua, increment&nbsp;del transit de camions,(amb noves carreteres) amb més CO2,soroll, caos circulatori a l'AP7. L'impermeabilització del sol&nbsp;empitjoraria les zones inundables de Baseia. (Continua)</p>"]
Esborrats
Addicions
  • +["

    El projecte és inadequat, ja s'ha perdut massa sol agrícola. Hi ha prou sòl industrial disponible. La proximitat de petits pobles rurals, i d'un paisatge agrícola actiu i de qualitat, fa necessari mantenir el límit actual del polígon. Al límit sud de Logis Empordà hi ha un paisatge natural que arriba visualment fins al Montgrí. De realitzar-se aquest projecte tot l'entorn es convertiria en àrea metropolitana. L'Intermodal no es pot ubicar al mig d'una zona agrícola, i tant a prop de pobles rurals. Més contaminació lumínica seria fatal per fauna/avifauna, sobretot en el eix migratori del Parc dels Aiguamolls. Hi hauria molt més consum d’Aigua, increment del transit de camions,(amb noves carreteres) amb més CO2,soroll, caos circulatori a l'AP7. L'impermeabilització del sol empitjoraria les zones inundables de Baseia. (Continua)

    "]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>El projecte és inadequat, ja s'ha perdut massa&nbsp;sol&nbsp;agrícola. Hi ha prou sòl industrial&nbsp;disponible. La&nbsp;proximitat de petits pobles rurals, i d'un paisatge&nbsp;agrícola&nbsp;actiu i de qualitat, fa necessari mantenir el límit actual del&nbsp;polígon. Al límit sud de Logis Empordà hi ha un paisatge natural que&nbsp;arriba&nbsp;visualment fins al&nbsp;Montgrí. De&nbsp;realitzar-se&nbsp;aquest projecte tot l'entorn es&nbsp;convertiria&nbsp;en àrea metropolitana. L'Intermodal no es pot ubicar al mig d'una zona&nbsp;agrícola, i tant a prop de pobles rurals. Més contaminació&nbsp;lumínica&nbsp;seria&nbsp;fatal per fauna/avifauna, sobretot en el eix migratori del Parc dels Aiguamolls. Hi&nbsp;hauria&nbsp;molt més consum&nbsp;d’Aigua, increment&nbsp;del transit de camions,(amb noves carreteres) amb més CO2,soroll, caos circulatori a l'AP7. L'impermeabilització del sol&nbsp;empitjoraria les zones inundables de Baseia. (Continua)</p>"]
Autoria de la versió
Avatar patrizia falcone
Versió creada el 15/09/2024 22:25