Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Configuració de les galetes
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Tipus
Nom
Servei
Descripció
Galeta
_session_id
Aquesta pàgina web
Permet als llocs web recordar a la usuària dins d'un lloc web quan es mou entre pàgines web.
Galeta
decidim-consent
Aquesta pàgina web
Emmagatzema informació sobre les galetes permeses per la usuària en aquesta pàgina web.
Emmagatzematge local
pwaInstallPromptSeen
Aquesta pàgina web
Guarda l'estat si la notificació d'instal·lació de l'aplicació web progressiva (PWA) ja ha estat vista per la usuària.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Ostres! La teva xarxa està desconnectada. El que estàs veient és una versió prèvia de la pàgina desada a la memòria cau i que podria no estar actualitzada.
En primer lloc volem deixar clar el nostre posicionament com a entitat respecte als problemes educatius del poble gitano: Quan trobem que sistemàticament els gitanos i gitanes fracassen en el sistema educatiu, hem de buscar les causes, i les tres possibles causes són que els gitanos no siguem suficientment intel·ligents, que els professors no siguin professionals, o que el sistema educatiu sigui deficient. Com a entitat creiem que el sistema educatiu és el que fracassa en la seva funció d'oferir en igualtat de condicions el nostre dret a l'educació. I no falla exclusivament amb el poble gitano, investigacions científiques han posat de relleu que com més gran és el poder adquisitiu de les famílies, major és el rendiment acadèmic dels fills. Això vol dir que el sistema educatiu no està sabent donar una resposta equitativa a grups desafavorits socialment. Per això creiem que la solució ha d'estar al replantejament general del sistema educatiu per tal d’oferir una educació de qualitat independentment del teu estatus social o cultura.
La primera i principal mesura és acabar amb les escoles on el percentatge d’alumnes gitanos és clarament superior al percentatge de població gitano a una àrea determinada. Com sabem que els governs, ni tan sols d’esquerres, volen acabar amb aquestes situacions per una qüestió econòmica, llavors el que hauríem de fer és introduir mesures intervencionistes dins de les polítiques de matriculació, per tal de fer que l’alumnat gitano quedi repartit de manera equitativa en els centres educatius públics i concertats (que son pagats amb els nostres impostos també), i que l’alumnat no gitano també quedi distribuït de manera equitativa en tots els centres educatius d’una mateixa àrea. D’aquesta manera les escoles seran espais on aprendre a ser un ciutadà i relacionar-se amb tothom, i el professorat de cada centre es trobaria amb les mateixes igualtats i desigualtats socials i educatives, perquè mentre unes escoles avancen molt ràpid (escoles que tenen poc alumnat gitano), altres escoles avancen molt poc a poc (escoles amb alumnat gitano) i les diferències socials i d’expectatives de futur creixen i creixen.
Per millorar el rendiment acadèmic d’aquells alumnes que han patit una educació de poca qualitat o no igualitària, el millor és abocar recursos a aquells centres que més necessitats tinguin. Per exemple, quan s’apliquen tècniques com els grups interactius, en els que varis alumnes treballen en equip i amb el suport de voluntaris, els alumnes aprenen més perquè tenen una persona per ajudar-los al costat. Si per cada classe posem més professors, o altres figures que pugu
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Origen:{"body":{"ca":"En primer lloc volem deixar clar el nostre posicionament com a entitat respecte als problemes educatius del poble gitano: Quan trobem que sistemàticament els gitanos i gitanes fracassen en el sistema educatiu, hem de buscar les causes, i les tres possibles causes són que els gitanos no siguem suficientment intel·ligents, que els professors no siguin professionals, o que el sistema educatiu sigui deficient. Com a entitat creiem que el sistema educatiu és el que fracassa en la seva funció d'oferir en igualtat de condicions el nostre dret a l'educació. I no falla exclusivament amb el poble gitano, investigacions científiques han posat de relleu que com més gran és el poder adquisitiu de les famílies, major és el rendiment acadèmic dels fills. Això vol dir que el sistema educatiu no està sabent donar una resposta equitativa a grups desafavorits socialment. Per això creiem que la solució ha d'estar al replantejament general del sistema educatiu per tal d’oferir una educació de qualitat independentment del teu estatus social o cultura. \r\n\r\nLa primera i principal mesura és acabar amb les escoles on el percentatge d’alumnes gitanos és clarament superior al percentatge de població gitano a una àrea determinada. Com sabem que els governs, ni tan sols d’esquerres, volen acabar amb aquestes situacions per una qüestió econòmica, llavors el que hauríem de fer és introduir mesures intervencionistes dins de les polítiques de matriculació, per tal de fer que l’alumnat gitano quedi repartit de manera equitativa en els centres educatius públics i concertats (que son pagats amb els nostres impostos també), i que l’alumnat no gitano també quedi distribuït de manera equitativa en tots els centres educatius d’una mateixa àrea. D’aquesta manera les escoles seran espais on aprendre a ser un ciutadà i relacionar-se amb tothom, i el professorat de cada centre es trobaria amb les mateixes igualtats i desigualtats socials i educatives, perquè mentre unes escoles avancen molt ràpid (escoles que tenen poc alumnat gitano), altres escoles avancen molt poc a poc (escoles amb alumnat gitano) i les diferències socials i d’expectatives de futur creixen i creixen.\r\n\r\nPer millorar el rendiment acadèmic d’aquells alumnes que han patit una educació de poca qualitat o no igualitària, el millor és abocar recursos a aquells centres que més necessitats tinguin. Per exemple, quan s’apliquen tècniques com els grups interactius, en els que varis alumnes treballen en equip i amb el suport de voluntaris, els alumnes aprenen més perquè tenen una persona per ajudar-los al costat. Si per cada classe posem més professors, o altres figures que pugu"},"title":{"ca":"Educació"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
0 comentaris
Carregant els comentaris ...
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...