Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Procés participatiu per a la redacció del Pla Integrat d'Energia i Clima de Catalunya 2030

PINECCAT30

Fase 2 de 3
Deliberativa 25/11/2024 - 30/12/2024
Fases del procés

Adaptar el currículum educatiu per afrontar els reptes del canvi climàtic

03/12/2024 09:25  

L’educació ha d’integrar el canvi climàtic i conceptes energètics de manera central, evitant tractar-los com a temes anecdòtics o inevitables i únicament en les assignatures de ciències. Cal entendre les causes, conèixer les conseqüències per percebre els riscos i, sobretot, enfocar-se en les solucions. A més, el sistema educatiu ha de desmentir falsos mites i aclarir conceptes.

Número d'adhesions0

Referència: II-PROP-2024-12-89323
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/plaIntegratenergiaclima/f/4208/proposals/89323/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/plaIntegratenergiaclima/f/4208/proposals/89323/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0.0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0.0%)

Cap comentari amb vots

Carregant els comentaris ...

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes