Pla director de cooperació al desenvolupament 2023-2026
Procés participatiu sobre el Pla director de cooperació al desenvolupament 2023-2026 de la Generalitat de Catalunya
127 Educació per al desenvolupament
Evaluating
Educació per a la ciutadania global. Es considera que és millor buscar noms estàndards a nivell internacional, no tant territorials. En aquest sentit, a nivell internacional es parla de transformació, de mirada crítica i de ciutadania global. La dimensió global, per altra banda, també evoca a una major relació i a la necessitat d'enriquiment i aprenentatges mutus. Es planteja no incloure ciutadania en la nova denominació, perquè hi ha persones que encara no tenen garantit el dret a la ciutadania i, per tant, és excloent. (Esmentat pels dos grups de treball).
This proposal is under evaluation because:
EN ESTUDI. S'accepta l'elaboració de l'estratègia com a una prioritat del Pla director i serà en el procés d'elaboració quan es determini la seva denominació
Related meetings:
Sessió 2 - Educació per al desenvolupament
30 June 2022
17:30 - 19:30
Us recomanem que llegiu el document de base de la sessió FITXA 2 EDUCACIÓ PER AL DESENVOLUPAMENT
Aquesta sessió forma part del procés participatiu del Pla Director de Cooperació al Desenvolupament 2023-2026.
Té com objectiu deliberar i recollir propostes sobre la temàtica “Educació per al desenvolupament”, a tenir en compte per a l’elaboració del nou pla director.
Es farà en línia i està dirigida a tots aquells agents relacionats amb el tema en qüestió, amb un aforament màxim de 25 persones. En el cas que la inscripció superi l’aforament, es vetllarà per aconseguir la màxima diversitat d’actors rellevants de la cooperació catalana per aquest àmbit temàtic.
US PODEU INSCRIURE A AQUESTA SESSIÓ FINS EL 28 DE JUNY (inclòs).
Si teniu dubtes sobre la sessió o com participar-hi ens podeu contactar a consellcooperacio@gencat.cat
Report inappropriate content
Is this content inappropriate?
0 comments
Add your comment
Sign in with your account or sign up to add your comment.
Loading comments ...