Information about the cookies used on the website
We use cookies on our website to improve the performance and content of the site. The cookies enable us to provide a more individual user experience and social media channels.
" class="part-icon-bars">

Procés participatiu del Pla Europa

#PlaEuropa Contribució ciutadana al llibre blanc que servirà per guiar les futures accions del Govern a Europa

Phase 4 of 4
Redacció del llibre blanc 01/04/2019 - 26/05/2019
Process phases

Changes at "Migracions i perspectiva interculturalista (fòrum en línia fins el 24 de març)"

Description (Català)

  • -

    Pregunta:

    La migració a la UE: un valor afegit, una amenaça, o un deure europeu?

    Objectius:

    1. Debatre sobre els temors que una política de migració oberta disminueixi el sentit de cohesió i identitat social i acabi reduint el suport per l’estat del benestar.
    2. Debatre sobre quina política d’immigració i inclusió social s’hauria d’aplicar a nivell europeu (i català).
    3. Debatre sobre la situació dels MENA i la relació entre els valors europeus i el tracte actual dels MENA a nivell europeu.
    4. Clarificar conceptes: migrants, migració forçada, refugiats.  


    Paraules claus: immigració, estratègia Mediterrània, seguretat, política de veïnatge de la UE o dels estats membres de la UE, MENA, diversitat cultural, convivència de cultures, entre altres assumptes. 

  • +

    Pregunta:

    • La migració a la UE: un valor afegit, una amenaça, o un deure europeu?


    Objectius:

    1. Debatre sobre els temors que una política de migració oberta disminueixi el sentit de cohesió i identitat social i acabi reduint el suport per l’estat del benestar.
    2. Debatre sobre quina política d’immigració i inclusió social s’hauria d’aplicar a nivell europeu (i català).
    3. Debatre sobre la situació dels MENA i la relació entre els valors europeus i el tracte actual dels MENA a nivell europeu.
    4. Clarificar conceptes: migrants, migració forçada, refugiats.  


    Paraules claus: immigració, estratègia Mediterrània, seguretat, política de veïnatge de la UE o dels estats membres de la UE, MENA, diversitat cultural, convivència de cultures, entre altres assumptes. 

  • -<p><strong><em>Pregunta</em>: </strong></p><p><strong>La migració a la UE: un valor afegit, una amenaça, o un deure europeu?</strong></p><p><strong><em>Objectius</em></strong>: </p><ol><li>Debatre sobre els temors que una política de migració oberta disminueixi el sentit de cohesió i identitat social i acabi reduint el suport per l’estat del benestar. </li><li>Debatre sobre quina política d’immigració i inclusió social s’hauria d’aplicar a nivell europeu (i català). </li><li>Debatre sobre la situació dels MENA i la relació entre els valors europeus i el tracte actual dels MENA a nivell europeu. </li><li>Clarificar conceptes: migrants, migració forçada, refugiats.&nbsp;&nbsp;</li></ol><p><br></p><p><strong><em>Paraules claus</em></strong><em>: </em>immigració, estratègia Mediterrània, seguretat, política de veïnatge de la UE o dels estats membres de la UE, MENA, diversitat cultural, convivència de cultures, entre altres assumptes.&nbsp;</p>
  • +<p><strong><em>Pregunta</em>: </strong></p><ul><li><strong>La migració a la UE: un valor afegit, una amenaça, o un deure europeu?</strong></li></ul><p><br></p><p><strong><em>Objectius</em></strong>: </p><ol><li>Debatre sobre els temors que una política de migració oberta disminueixi el sentit de cohesió i identitat social i acabi reduint el suport per l’estat del benestar. </li><li>Debatre sobre quina política d’immigració i inclusió social s’hauria d’aplicar a nivell europeu (i català). </li><li>Debatre sobre la situació dels MENA i la relació entre els valors europeus i el tracte actual dels MENA a nivell europeu. </li><li>Clarificar conceptes: migrants, migració forçada, refugiats.&nbsp;&nbsp;</li></ol><p><br></p><p><strong><em>Paraules claus</em></strong><em>: </em>immigració, estratègia Mediterrània, seguretat, política de veïnatge de la UE o dels estats membres de la UE, MENA, diversitat cultural, convivència de cultures, entre altres assumptes.&nbsp;</p>
Deletions
  • -

    Pregunta:

    La migració a la UE: un valor afegit, una amenaça, o un deure europeu?

    Objectius:

    1. Debatre sobre els temors que una política de migració oberta disminueixi el sentit de cohesió i identitat social i acabi reduint el suport per l’estat del benestar.
    2. Debatre sobre quina política d’immigració i inclusió social s’hauria d’aplicar a nivell europeu (i català).
    3. Debatre sobre la situació dels MENA i la relació entre els valors europeus i el tracte actual dels MENA a nivell europeu.
    4. Clarificar conceptes: migrants, migració forçada, refugiats.  


    Paraules claus: immigració, estratègia Mediterrània, seguretat, política de veïnatge de la UE o dels estats membres de la UE, MENA, diversitat cultural, convivència de cultures, entre altres assumptes. 


Objectius:

  1. Debatre sobre els temors que una política de migració oberta disminueixi el sentit de cohesió i identitat social i acabi reduint el suport per l’estat del benestar.
  2. Debatre sobre quina política d’immigració i inclusió social s’hauria d’aplicar a nivell europeu (i català).
  3. Debatre sobre la situació dels MENA i la relació entre els valors europeus i el tracte actual dels MENA a nivell europeu.
  4. Clarificar conceptes: migrants, migració forçada, refugiats.  


Paraules claus: immigració, estratègia Mediterrània, seguretat, política de veïnatge de la UE o dels estats membres de la UE, MENA, diversitat cultural, convivència de cultures, entre altres assumptes. 

Additions
  • Debatre sobre quina política d’immigració i inclusió social s’hauria d’aplicar a nivell europeu (i català).
  • Debatre sobre la situació dels MENA i la relació entre els valors europeus i el tracte actual dels MENA a nivell europeu.
  • Clarificar conceptes: migrants, migració forçada, refugiats.  

  • Paraules claus: immigració, estratègia Mediterrània, seguretat, política de veïnatge de la UE o dels estats membres de la UE, MENA, diversitat cultural, convivència de cultures, entre altres assumptes. 

  • +

    Pregunta:

    • La migració a la UE: un valor afegit, una amenaça, o un deure europeu?


    Objectius:

    1. Debatre sobre els temors que una política de migració oberta disminueixi el sentit de cohesió i identitat social i acabi reduint el suport per l’estat del benestar.
    2. Debatre sobre quina política d’immigració i inclusió social s’hauria d’aplicar a nivell europeu (i català).
    3. Debatre sobre la situació dels MENA i la relació entre els valors europeus i el tracte actual dels MENA a nivell europeu.
    4. Clarificar conceptes: migrants, migració forçada, refugiats.  


    Paraules claus: immigració, estratègia Mediterrània, seguretat, política de veïnatge de la UE o dels estats membres de la UE, MENA, diversitat cultural, convivència de cultures, entre altres assumptes. 

Deletions
  • -<p><strong><em>Pregunta</em>: </strong></p><p><strong>La migració a la UE: un valor afegit, una amenaça, o un deure europeu?</strong></p><p><strong><em>Objectius</em></strong>: </p><ol><li>Debatre sobre els temors que una política de migració oberta disminueixi el sentit de cohesió i identitat social i acabi reduint el suport per l’estat del benestar. </li><li>Debatre sobre quina política d’immigració i inclusió social s’hauria d’aplicar a nivell europeu (i català). </li><li>Debatre sobre la situació dels MENA i la relació entre els valors europeus i el tracte actual dels MENA a nivell europeu. </li><li>Clarificar conceptes: migrants, migració forçada, refugiats.&nbsp;&nbsp;</li></ol><p><br></p><p><strong><em>Paraules claus</em></strong><em>: </em>immigració, estratègia Mediterrània, seguretat, política de veïnatge de la UE o dels estats membres de la UE, MENA, diversitat cultural, convivència de cultures, entre altres assumptes.&nbsp;</p>
Additions
  • +<p><strong><em>Pregunta</em>: </strong></p><ul><li><strong>La migració a la UE: un valor afegit, una amenaça, o un deure europeu?</strong></li></ul><p><br></p><p><strong><em>Objectius</em></strong>: </p><ol><li>Debatre sobre els temors que una política de migració oberta disminueixi el sentit de cohesió i identitat social i acabi reduint el suport per l’estat del benestar. </li><li>Debatre sobre quina política d’immigració i inclusió social s’hauria d’aplicar a nivell europeu (i català). </li><li>Debatre sobre la situació dels MENA i la relació entre els valors europeus i el tracte actual dels MENA a nivell europeu. </li><li>Clarificar conceptes: migrants, migració forçada, refugiats.&nbsp;&nbsp;</li></ol><p><br></p><p><strong><em>Paraules claus</em></strong><em>: </em>immigració, estratègia Mediterrània, seguretat, política de veïnatge de la UE o dels estats membres de la UE, MENA, diversitat cultural, convivència de cultures, entre altres assumptes.&nbsp;</p>

Instructions to participate (Català)

  • -

    Els webinars funcionaran de la següent manera:

    • Consulta dels documents marc prèviament al debat en línia.
    • Celebració del webinar, amb la possibilitat de visualitzar-lo a posteriori a l’apartat de corresponent.
    • Participació al webinar a través del fòrum en línia durant l'emissió en directa així com la setmana i mitja posterior a la seva emissió.
    • Paral·lelament, es poden fer comentaris dels webinars a través de Twitter amb l’etiqueta #PlaEuropa


  • +

    Els webinars funcionaran de la següent manera:

    • Consulta dels documents marc prèviament al debat en línia.
    • Celebració del webinar, amb la possibilitat de visualitzar-lo a posteriori a l’apartat de corresponent.
    • Participació al webinar a través del fòrum en línia durant l'emissió en directa així com la setmana i mitja posterior a la seva emissió.
    • Paral·lelament, es poden fer comentaris dels webinars a través de Twitter amb l’etiqueta #PlaEuropa


  • -<p>Els <em>webinars</em> funcionaran de la següent manera:</p><ul><li>Consulta dels <strong>documents marc</strong> prèviament al <strong>debat en línia</strong>.</li><li>Celebració del <em>webinar</em>, amb la possibilitat de <strong>visualitzar-lo a posteriori</strong> a l’apartat de corresponent.</li><li>Participació al <em>webinar</em> a través del fòrum en línia durant l'emissió en directa així com la setmana i mitja posterior a la seva emissió.</li><li>Paral·lelament, es poden fer comentaris dels <em>webinars</em> a través de <strong>Twitter </strong>amb l’etiqueta <strong>#PlaEuropa</strong>.&nbsp;</li></ul><p><br></p>
  • +<p>Els <em>webinars</em> funcionaran de la següent manera:</p><ul><li>Consulta dels <strong>documents marc</strong> prèviament al <strong>debat en línia</strong>.</li><li>Celebració del <em>webinar</em>, amb la possibilitat de <strong>visualitzar-lo a posteriori</strong> a l’apartat de corresponent.</li><li>Participació al <em>webinar</em> a través del <strong>fòrum en línia </strong>durant l'emissió en directa així com la setmana i mitja posterior a la seva emissió.</li><li>Paral·lelament, es poden fer comentaris dels <em>webinars</em> a través de <strong>Twitter </strong>amb l’etiqueta <strong>#PlaEuropa</strong>.&nbsp;</li></ul><p><br></p>
Deletions
  • -

    Els webinars funcionaran de la següent manera:

    • Consulta dels documents marc prèviament al debat en línia.
    • Celebració del webinar, amb la possibilitat de visualitzar-lo a posteriori a l’apartat de corresponent.
    • Participació al webinar a través del fòrum en línia durant l'emissió en directa així com la setmana i mitja posterior a la seva emissió.
    • Paral·lelament, es poden fer comentaris dels webinars a través de Twitter amb l’etiqueta #PlaEuropa


  • Celebració del webinar, amb la possibilitat de visualitzar-lo a posteriori a l’apartat de corresponent.
  • Participació al webinar a través del fòrum en línia durant l'emissió en directa així com la setmana i mitja posterior a la seva emissió.
  • Paral·lelament, es poden fer comentaris dels webinars a través de Twitter amb l’etiqueta #PlaEuropa


Additions
  • Celebració del webinar, amb la possibilitat de visualitzar-lo a posteriori a l’apartat de corresponent.
  • Participació al webinar a través del fòrum en línia durant l'emissió en directa així com la setmana i mitja posterior a la seva emissió.
  • Paral·lelament, es poden fer comentaris dels webinars a través de Twitter amb l’etiqueta #PlaEuropa


  • +

    Els webinars funcionaran de la següent manera:

    • Consulta dels documents marc prèviament al debat en línia.
    • Celebració del webinar, amb la possibilitat de visualitzar-lo a posteriori a l’apartat de corresponent.
    • Participació al webinar a través del fòrum en línia durant l'emissió en directa així com la setmana i mitja posterior a la seva emissió.
    • Paral·lelament, es poden fer comentaris dels webinars a través de Twitter amb l’etiqueta #PlaEuropa


  • Deletions
    • -<p>Els <em>webinars</em> funcionaran de la següent manera:</p><ul><li>Consulta dels <strong>documents marc</strong> prèviament al <strong>debat en línia</strong>.</li><li>Celebració del <em>webinar</em>, amb la possibilitat de <strong>visualitzar-lo a posteriori</strong> a l’apartat de corresponent.</li><li>Participació al <em>webinar</em> a través del fòrum en línia durant l'emissió en directa així com la setmana i mitja posterior a la seva emissió.</li><li>Paral·lelament, es poden fer comentaris dels <em>webinars</em> a través de <strong>Twitter </strong>amb l’etiqueta <strong>#PlaEuropa</strong>.&nbsp;</li></ul><p><br></p>
    Additions
    • +<p>Els <em>webinars</em> funcionaran de la següent manera:</p><ul><li>Consulta dels <strong>documents marc</strong> prèviament al <strong>debat en línia</strong>.</li><li>Celebració del <em>webinar</em>, amb la possibilitat de <strong>visualitzar-lo a posteriori</strong> a l’apartat de corresponent.</li><li>Participació al <em>webinar</em> a través del <strong>fòrum en línia </strong>durant l'emissió en directa així com la setmana i mitja posterior a la seva emissió.</li><li>Paral·lelament, es poden fer comentaris dels <em>webinars</em> a través de <strong>Twitter </strong>amb l’etiqueta <strong>#PlaEuropa</strong>.&nbsp;</li></ul><p><br></p>
    Version number 10 out of 39 Show all versions Go back to debate
    Version author
    Avatar: Claudia Puigderrajols Claudia Puigderrajols
    Version created at 14/01/2019 18:53

    You need to enable all cookies in order to see this content.

    Change cookie settings