" class="part-icon-bars">

La reforma horaria y el papel de la Administración

La reforma horaria y el papel de la Administración

Fase 2 de 2
Fase final 29/11/2017 - 29/11/2017
Fases del proceso

Mobilitat

06/10/2016 02:00  
A la introducció d'aquest apartat es parla de tres objectiu, però només en llegeixo 2. penso que aquests dos, i tal i com apunta el document de bases per preparar,..., es poden reduir a un : potenciar el Teletreball o l'e treball. Potenciar l'e treball fins i tot pot obrir noves línies de negoci, relacionades amb la creació d'eines que facilitin i omplin de contingut el concepte "E treball", que es descriu com alguna cosa més que el tele treball. Com a mare, treballadora d'universitat, empresària, resident a Osona, i dona d'executiu que treballa a Barcelona, crec que, assumint que NO podrem mai comptar amb el servei de rodalies, l'e treball és més que necessari. Però només és un petit principi. Iniciar la reforma horària per la regulació de l'horari del comerç, tindria un efecte en cascadaque arrossegaria a la resta de sectors. El teixit productiu hauria de facilitar als treballadors la flexibilitat necesària per poder comprar.
Número de adhesiones0

Referencia: II-PROP-2016-10-74944

Compartir enlace:

Por favor, pega este código en tu página:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/proces-reforma-horaria/f/2128/proposals/74944/embed.js?locale=es"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/proces-reforma-horaria/f/2128/proposals/74944/embed.html?locale=es" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentarios más votados

0 a favor (0%)

No se han encontrado comentarios con votos

0 en contra (0%)

No se han encontrado comentarios con votos