" class="part-icon-bars">

La reforma horaria y el papel de la Administración

La reforma horaria y el papel de la Administración

Fase 2 de 2
Fase final 29/11/2017 - 29/11/2017
Fases del proceso

Educació

23/11/2016 01:00  
No estic d'acord en l'horari compactat a primària ni a secundària en la situació actual atès que això juga de forma desfavorable envers els nens i nenes més desfavorits econòmicament ja que els que tenen recursos es poden pagar activitats extraescolars, reforços...per omplir les tardes, seguir-se formant... Els que no tenen aquestes possibilitats es veuen avocats a la tv, xarxes, carrer, manca d'hàbits...augmentant les desigualtats culturals i a la llarga socials i econòmiques. Estaria d'acord en l'horari compactat si hi haguessin unes activitats extraescolars de d'una qualitat equiparable a l'activitat docent de l'escola. Això voldria dir destinar més recursos econòmics per aconseguir-ho. També molt important que els centres concertats féssin aquest mateix horari perquè sinó encara s'incrementaria més la desigualat respecte a l'actualitat ja que els nens surten habitualment a les 6. Actualment l'escola actua com a factor igualador ja que l'horari partit amb un major nombre d'hores d'escolarització actua com a tal.
Número de adhesiones0

Referencia: II-PROP-2016-11-74973

Compartir enlace:

Por favor, pega este código en tu página:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/proces-reforma-horaria/f/2128/proposals/74973/embed.js?locale=es"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/proces-reforma-horaria/f/2128/proposals/74973/embed.html?locale=es" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentarios más votados

0 a favor (0%)

No se han encontrado comentarios con votos

0 en contra (0%)

No se han encontrado comentarios con votos