" class="part-icon-bars">

La reforma horaria y el papel de la Administración

La reforma horaria y el papel de la Administración

Fase 2 de 2
Fase final 29/11/2017 - 29/11/2017
Fases del proceso

Educació

20/11/2016 01:00  
Treballo en un institut de secundària, fa uns tres anys que fem jornada intensiva de 8 a 14:30h. Realment és una joia treballar amb aquest horari, perquè hem reduït els casos d'absentisme i de les conductes disruptives, moltes s'esdevenient per les tardes. Per una altra banda, hem millorat amb el rendiment, l' atenció i la convivència. El professorat, l'alumnat i les famílies estem còmodes amb aquest horari. També tenim menjador on els alumnes és poden quedar a menjar i a les 15h marxen cap a casa. Des de la meva opinió, les tardes és poden dedicar a fer activitats relacionades amb l'educació en valors, a serveis a la comunitat, el voluntariat, a l'esport, a l'art i a l'estudi entre altres cosetes.
Número de adhesiones0

Referencia: II-PROP-2016-11-74974

Compartir enlace:

Por favor, pega este código en tu página:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/proces-reforma-horaria/f/2128/proposals/74974/embed.js?locale=es"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/proces-reforma-horaria/f/2128/proposals/74974/embed.html?locale=es" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentarios más votados

0 a favor (0%)

No se han encontrado comentarios con votos

0 en contra (0%)

No se han encontrado comentarios con votos