" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l'elaboració de l’Avantprojecte de llei de modificació de la Llei 21/2014, del 29 de desembre, del protectorat de les fundacions i de verificació de l’activitat de les associacions declarades d’utilitat pública.

Consulta pública prèvia a l'elaboració de l’Avantprojecte de llei de modificació de la Llei 21/2014, del 29 de desembre, del protectorat de les fundacions i de verificació de l’activitat de les associacions declarades d’utilitat pública.

Fase 2 de 2
Participació 12/07/2024 - 20/09/2024
Veure les fases

Canvis a "De quines eines cal dotar al Protectorat per dur a terme de manera més eficient, la supervisió, assessorament i acompanyament de les fundacions?"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"De quines eines cal dotar al Protectorat per dur a terme de manera més eficient, la supervisió, assessorament i acompanyament de les fundacions?"}
  • +{"ca"=>"De quines eines cal dotar al Protectorat per dur a terme de manera més eficient, la supervisió, assessorament i acompanyament de les fundacions?"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"De quines eines cal dotar al Protectorat per dur a terme de manera més eficient, la supervisió, assessorament i acompanyament de les fundacions?"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"De quines eines cal dotar al Protectorat per dur a terme de manera més eficient, la supervisió, assessorament i acompanyament de les fundacions?"}

Cos

  • +["

    Cal dotar al Protectorat dels recursos humans i les eines tecnològiques suficients per dur a terme la seva funció d’una manera més personalitzada. Derivar les consultes a través del 012 genera molta inseguretat i la sensació que no hi ha un interlocutor qualificat a l’altra banda. Proposem crear un canal de comunicació directa per les fundacions (xat, telèfon, mail, reunions).Mentre no es disposi de recursos, cal millorar el formulari de petició genèrica, doncs té moltes limitacions

    "]
  • +["<p>Cal dotar al Protectorat dels recursos humans i les eines tecnològiques suficients per dur a terme la seva funció&nbsp;d’una manera més personalitzada. Derivar les consultes a través del 012 genera molta inseguretat i la sensació que no hi ha un interlocutor qualificat a l’altra banda. Proposem crear un canal de comunicació directa per les fundacions (xat, telèfon, mail, reunions).Mentre no es disposi de recursos, cal millorar el formulari de petició genèrica, doncs té moltes limitacions</p>"]
Esborrats
Addicions
  • +["

    Cal dotar al Protectorat dels recursos humans i les eines tecnològiques suficients per dur a terme la seva funció d’una manera més personalitzada. Derivar les consultes a través del 012 genera molta inseguretat i la sensació que no hi ha un interlocutor qualificat a l’altra banda. Proposem crear un canal de comunicació directa per les fundacions (xat, telèfon, mail, reunions).Mentre no es disposi de recursos, cal millorar el formulari de petició genèrica, doncs té moltes limitacions

    "]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>Cal dotar al Protectorat dels recursos humans i les eines tecnològiques suficients per dur a terme la seva funció&nbsp;d’una manera més personalitzada. Derivar les consultes a través del 012 genera molta inseguretat i la sensació que no hi ha un interlocutor qualificat a l’altra banda. Proposem crear un canal de comunicació directa per les fundacions (xat, telèfon, mail, reunions).Mentre no es disposi de recursos, cal millorar el formulari de petició genèrica, doncs té moltes limitacions</p>"]
Autoria de la versió
Avatar Coordinadora Catalana de Fundacions
Versió creada el 19/09/2024 18:24