" class="part-icon-bars">

Pla territorial parcial del Penedès

PTP Penedès

Fase 3 de 3
Elaboració d'informes de resum d'aportacions 01-12-2020 - 26-02-2021
Veure les fases

Seminari amb experts 4. Les infraestructures

Avatar: Trobada oficial Trobada oficial
15/09/2020 15:51   9 comentaris
19 Novembre 2020
19:00 - 20:30
Referència: II-MEET-2020-09-399
Versió 24 (de 24) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/ptppenedes/f/2953/meetings/399/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/ptppenedes/f/2953/meetings/399/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>


Vídeo de la sessió:




Ponents



  • Xavier Flores. Direcció General d’Infraestructures de Mobilitat

Les infraestructures de mobilitat al Penedès



  • Joan Prat. Associació de Municipis per la Mobilitat i el Transport Urbà

El transport urbà al Penedès



  • Jaume Casañas. Pro Vegueria Penedès

Les infraestructures i la cohesió del territori



  • Pau Batlle. SOS Penedès integrat dins Pro Vegueria Penedès

El model territorial i les infraestructures


Respostes seminari infraestructures pdf 298 KB


Respostes a algunes qüestions plantejades per escrit a l’equip redactor del Pla territorial parcial del Penedès, durant la sessió d'experts sobre infraestructures del procés participatiu del passat 19 de novembre, que no es van poder respondre aquell dia durant la sessió virtual.




Zoom
Av. Josep Tarradellas

Detalls del comentari

Estàs veient un sol comentari

Mostra tots els comentaris

El model de comunicacions ve condicionat pel model soci-econòmic que es vol implementar-hi en el territori, tenim que apostar per una model que potencií els veïns i veïnes dels nostres pobles, prioritzant la comunicació entre els pobles mes propers, en un primer moment mitjançant carreteres i camins, envers de la substitució dels mateixos per autovies i autopistes de peatge que produeixen una separació gran, recupera-hi els camins i carreteres tradicionals abandonades. Això en una segona fase es complementa amb una xarxa de Ferrocarril que uneix-hi els principals nuclis de la Vegueria i, faciliti la comunicació amb els centres principals destins dels treballadors i estudiants
Per tant, no calen mes autopistes ni autovies ràpides ni el 4t cinturó, ni el AVE, que només destrueixin l'entorn i el sistema ecològic i només serveixin per creuar deixant contaminació i sense profit social (inclou les externalitats sobre el territori transitat)

Carregant els comentaris ...