" class="part-icon-bars">

Pla territorial parcial del Penedès

PTP Penedès

Fase 3 de 3
Elaboració d'informes de resum d'aportacions 01-12-2020 - 26-02-2021
Veure les fases

Seminari amb experts 4. Les infraestructures

Avatar: Trobada oficial Trobada oficial
15/09/2020 15:51   9 comentaris
19 Novembre 2020
19:00 - 20:30
Referència: II-MEET-2020-09-399
Versió 24 (de 24) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/ptppenedes/f/2953/meetings/399/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/ptppenedes/f/2953/meetings/399/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>


Vídeo de la sessió:




Ponents



  • Xavier Flores. Direcció General d’Infraestructures de Mobilitat

Les infraestructures de mobilitat al Penedès



  • Joan Prat. Associació de Municipis per la Mobilitat i el Transport Urbà

El transport urbà al Penedès



  • Jaume Casañas. Pro Vegueria Penedès

Les infraestructures i la cohesió del territori



  • Pau Batlle. SOS Penedès integrat dins Pro Vegueria Penedès

El model territorial i les infraestructures


Respostes seminari infraestructures pdf 298 KB


Respostes a algunes qüestions plantejades per escrit a l’equip redactor del Pla territorial parcial del Penedès, durant la sessió d'experts sobre infraestructures del procés participatiu del passat 19 de novembre, que no es van poder respondre aquell dia durant la sessió virtual.




Zoom
Av. Josep Tarradellas

Detalls del comentari

Estàs veient un sol comentari

Mostra tots els comentaris

Le pla de infraestructures te que fonamentar-se en les carreteres, ferrocarril i autopistes actuals, es evident que aquestes hi han de millorar-se i posar-se al servei de la Vegueria (la AP7, es l'exemple de la vergonya).
Encara que existeixin propostes noves, com tren de mercaderies i autovia ciclista, basades en bones intencions i futurs no definits, crec que la primera prioritat es una bona comunicació interna dins la vegueria, amb poca despesa, basada en una xarxa de camins entre pobles i una millora de les carreteres locals existents (incloent la N340 i la C15) amb variants en els pobles i fent una xarxa de comunicació àgil, ràpida i còmoda pel comerç local i els polígons existents.
Una segona prioritat, es completar-hi les comunicacions amb el nostre entorn (Barcelona, Tarragona, Valencia, Lion, ...) el corredor mediterrani de mercaderies, basat en el tren (mai en l'asfalt).
L'asfalt, es un gran destructor del mediambient, contaminant i agent desertizador, etc

Carregant els comentaris ...