Consulta pública sobre el Projecte d’Ordre per la qual s’aprova el Reglament del Registre electrònic de voluntats digitals
El Departament de Justícia obre consulta pública sobre el projecte d’Ordre per la qual s’aprova el Reglament del Registre electrònic de voluntats digitals.
Des del dia 13 de juliol de 2017 i fins el 28 de juliol, convidem la ciutadania a fer aportacions a través del portal participa.cat.
L’objectiu de la consulta és disposar de les opinions i conèixer el posicionament del sector respecte d’aquells punts que permetin una millor elaboració de l’Ordre per la qual s’aprova el Reglament del Registre electrònic de voluntats digitals.
S’entén per voluntats digitals en cas de mort les disposicions que estableix una persona perquè, després de la seva mort, l’hereu o el marmessor universal, si n’hi ha, o la persona designada per a executar-les, actuï davant dels prestadors de serveis digitals amb els qui el causant tingui comptes actius.
La Direcció General de Dret i d’Entitats Jurídiques, en compliment de la Llei de les voluntats digitals i de modificació dels llibres segon i quart del Codi civil de Catalunya, que es va publicar al DOGC número 7401, el dia 29 de juny de 2017, i que crea el Registre electrònic de voluntats digitals, ha d’impulsar l’Ordre que desenvolupa reglamentàriament el funcionament i l’organització del Registre electrònic de voluntats digitals, per assolir els objectius següents:
- Quines aportacions faríeu per elaborar el Projecte d’Ordre?
Es poden fer aportacions a l'espai creat a aquest efecte en el portal de participació ciutadana participa.gencat.cat, o també a través de l'adreça de correu electrònic de la unitat promotora; dgdret.justicia@gencat.cat.
Compartís