Objectiu de la consulta
A causa de la gran quantitat d'empreses inscrites en el Registre electrònic d'empreses licitadores i classificades, aquesta consulta pública es considera adient per obtenir tant l’opinió d’aquestes com la de persones físiques i jurídiques que en el futur es puguin inscriure al Registre.
Pel que fa al Registre públic de contractes de Catalunya, atès que els organismes i les entitats de la Generalitat de Catalunya i de l’Administració local catalana, així com dels sectors públics respectius, estan obligats a comunicar a aquest Registre les dades dels contractes que adjudiquin subjectes a la normativa de contractació pública, es considera positiu que puguin intervenir en la creació del nou decret que el reguli.
Mitjançant aquesta consulta es vol recollir propostes que enriqueixin el decret i obrir la possibilitat d’introduir millores en els registres respectius.
Preguntes per orientar les aportacions
Registre electrònic d'empreses licitadores i classificades:
Ets usuari/ària del Registre?
Com valores la teva experiència amb el Registre?
Com es pot millorar la teva experiència amb el Registre?
Consideres adient la informació que es requereix per a la inscripció? Hi afegiries alguna cosa més? Què et sembla el termini de cinc anys per a l’actualització de dades del registre? I els deu anys per a la caducitat de l’expedient?
Com veus la figura del tramitador?
Què et sembla el termini de deu dies per aportar documentació o esmenar la falta en documents preceptius?
Veus correcte que no es pugui obtenir un certificat?
Registre públic de contractes de Catalunya:
Ets usuari/ària del Registre?
Com valores la teva experiència amb el Registre?
Com es podria millorar la teva experiència amb el Registre?
Què opines del termini per efectuar la comunicació de les dades al Registre? Com valores l’accés públic de la ciutadania al Registre?
Compartir