Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Avatar: Albert Martín Ballesta Albert Martín Ballesta
L'objectiu últim de la norma és la transparència i l'aprofundiment i regeneració del sistema democràtic. Hi ha poca o gairebé nul·la tradició al país d'utilitzar aquests instruments. Caldria doncs, en una primera etapa si més no, ser proactius en la disseminació de la informació. Es proposa doncs que, amb una periodicitat mensual, es publiqui en els principals medis escrits i audiovisuals del país, un llistat per conselleries de les agendes de visita dels grups d'interès: qui a qui i sobre què (de pas, això donaria també una visió més àmplia de com és de complexa l'acció de govern). En el mateix sentit, les conselleries podrien organitzar rodes de premsa periòdiques sobre aquestes activitats i també els mitjans públics haurien d'actuar proactivament en aquest sentit. Crec que l'actual govern i l'actual majoria parlamentària podrien estar molt interessats en anunciar mesures d'aquest estil.
Comentari

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir