" class="part-icon-bars">

Reglament de la Renda Garantida de Ciutadania

Consulta publica prealabla a l’elaboracion d’un projècte de decrèt de desvolopament de la renda garantida de ciutadania

Fase 2 de 2
Retorn 05/12/2018 - 07/01/2019
Veure les fases
Ajuda

Son debats estructuradi sus politiques publiques entà incorporar es votzes dera ciutadania enes decisions deth Govèrn. Eth Govèrn aquerís eth compromís d’escotar-les, incorporar-les quan sigue procedent e explicar entara ciutadania es decisions prenudes, enriquides damb aguesta participacion.


Podetz hèr es vòstes aportacions en linha, assistir a sessions presenciaus o consultar es aportacions d’auti participaires.

Tanca l'ajuda

Quant a aquest procés

Aquest procés pertany a Normativa

L’objectiu del decrèt es donar compliment al qu'establís disposicion finala primièra de la lei 14/2017, del 20 de julhet, de la renda garantida de ciutadania, qu'en lo tèrme de tres meses a comptar de l’aprobacion de la lei, lo govèrn a d’iniciar los tramits de desplegament reglamentari.


Aquel projècte anarà dirigit a favorir la situacion de las personas amb mens recorses a Catalonha e, sustot, ras de l'emergéncia sociala qu'a comportat la crisi economica.


Se somet a debat public l’caractèr obligatòri de desvolopar reglamentàriament la renda garantida de ciutadania.

Objectiu de la consulta :


La disposicion finala primièra de la Lei 14/2017, de 20 de julhet, de la renda garantida de ciutadania prevei que lo Govèrn, en lo tèrme de tres meses a comptar de l’aprobacion de la Lei, a d’iniciar los tramits de desplegament reglamentari. 


La renda garantida de ciutadania, regulada per la Lei 14/2017, la definís coma una prestacion sociala de natura economica e percepcion periodica que se configura coma una prestacion garantida de drech subjectiu e qu'a coma fin desvolopar la promocion de la persona e lo sieu apoderament e superar las condicions que l’an portat a aver de besonh aquela prestacion. S'agís d’un drech subjectiu e compta doas prestacions: una prestacion garantida, pas condicionada; e una prestacion complementària d’activació e insercion, condicionada al compromís d’elaborar, e, seescau, seguir, un plan d’inclusion sociala o d’insercion laborala.


La renda garantida de ciutadania constituissi la manifestacion de divèrses principis: del principi d'egalitat compresa coma l'eliminacion de quina discriminacion que siá en l'accès a la prestacion; del principi de equitat, recebut que la reconeissença e l'aplicacion de la prestacion se prepausan coma responsa a la situacion de besonh dempuèi un vessant de redistribucion dels recorses e de discriminacion positiva; del principi deapoderament e autonomia de las personas en societat, comprés coma l'ensems de prestacions economicas e de servicis que las enfortisson e los permeton sortir de las situacions de praubesa e de besonh, que lor caldriá èsser totjorn transitòries e pascronificades, e del principi de universalitat, solidaritat e complementarietat, doncas que se'n garantís l'accès a totas las personas qu'amassan los requisits exigits, constituissi una manifestacion de solidaritat e de justícia sociala e complèta las intradas de los sieusdestinataris quand i a una situacion decarència de mejans.


La Lei prevei un desplegament reglamentarien qualqu'un de los sieus aspèctes que cal concretar e desvolopar. Cal concretar d'aspèctes qu'an d’favorir a la tramitacion e resolucion de las sollicituds que se presenten. D’aquela forma, lo decrèt qu'apròve lo reglament preten definir juridicament e especificament aquelas questions respèctes las que la pròpria Lei prevei ja un desplegamentreglamentari, e las que seràn necessàrias per concretar los aspèctes determinats en la Lei.



Preguntes per a orientar les aportacions


1.- Considèra que s’a descrich adeqüatament lo problèma? I a d'aspèctes que pas s’an pres en compte e que lor caldriá èsser avalorats per l’Administracion de la Generalitat? I a d'autres efièches negatius o positius derivats del marc normatiu en vigor que s’produsiscan a l'ora d'ara que pas s’an mes en relèu a la documentacion? (P.Ex., Que pas s’ajan identificat adeqüatament los afectats, pas s’ajan pres en compte de determinadas causas del problèma, èca...)


2.- S’lor caldriá preveire d'autres objectius desparièrs?


3.- Cal considerar d'autras alternativas a las prepausadas? I a d'efièches de las alternativas mencionadas que pas s’ajan pres en compte e que sián considerablas? 


4.-Quines requisits e de condicions minimas crotz que caldriá exigir per la reconeissença de las entitats del tresen sector acreditadas? 


5.- Quines tèmas de la lei 14/2017 cresètz que caldriá desvolopar e que sián pas exprèssament reculhits a la nòrma coma obligatòris de desvolopar??

Propostes Veure tots (1)

  • Creat el
    04/12/2018
  • 0
  • Número de comentaris: 1
Veure tots (1)
Què es decideix Direcció general de Participació Ciutadana
Qui participa - La consulta s’adreça a l'ensems de ciutadans e entitats. - Se considèra mai que mai necessari convidar de forma dirècta a participar a las administracions localas e las entitats del tresen sector, degudament acreditadas, que li fa referéncia a el l’article 21.1 de la renda garantida de ciutadania.
Àrea Departament de Drets Sociaus
Unitat promotora DG d'Economia Social, el Tercer Sector, les Cooperatives i l'Autoempresa
Disposa de retorn
Data d'inici Lo 13 de novembre de 2018
Data de finalització Lo 4 de decembre de 2018
Referència: II-PART-2018-11-180

Compartís eth ligam:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/reglamentRGC/embed.js?locale=oc"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/reglamentRGC/embed.html?locale=oc" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Estadístiques

1

Participants

1

Comentaris

1

Propostes