Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Vins Vinents – Debat i reflexió estratègica per al futur del sector de la vinya i el vi a Catalunya

#vinsvinents Espai de cocreació amb diferents agents per debatre els principals reptes del sector vitivinícola de Catalunya en el marc 2020 – 2030

Fase 3 de 3
Fase 3. Presentació proposta de conclusions i recomanacions 11/12/2020 - 11/01/2021
Fases del procés

Jornada telemàtica - La Comunicació i el Marqueting del Vi en temps de la COVID19

Avatar: Trobada oficial Trobada oficial
10/07/2020 14:30  
15 Juliol 2020
12:00 - 14:00
Referència: II-MEET-2020-07-373
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/vinsvinents/f/2808/meetings/373/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/vinsvinents/f/2808/meetings/373/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Durant la jornada es presentarà l'estudi del Baròmetre del Vi Català a internet, elaborat pels periodistes David Jobé i Judith Cortina; i es faran dues sessions formatives, una sobre comunicació i màrqueting estratègic amb Glòria Vallès, professora a EAE Business School i Ostelea, i una altra de màrqueting digital amb amb Patricia Golferichs, directora de l'Agència Vilateral.

La jornada és gratuïta, us podeu inscriure a través de RuralCat: ruralcat.gencat.cat/inscripcionspatt 

Vilafranca del Penedès
Vilafranca del Penedès

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes