" class="part-icon-bars">

Vins Vinents – Debat i reflexió estratègica per al futur del sector de la vinya i el vi a Catalunya

#vinsvinents Espai de cocreació amb diferents agents per debatre els principals reptes del sector vitivinícola de Catalunya en el marc 2020 – 2030

Phase 3 of 3
Fase 3. Presentació proposta de conclusions i recomanacions 11/12/2020 - 11/01/2021
Process phases

Enoturisme com a Estratègia Global de Territori

25/03/2020 16:40  
Com és un enoturista? Està implicat amb el món del vi? Segurament sí, però de vegades els seus acompanyants no, o no tant. Quan pensem en els turistes que ens visiten, encara que tinguin interès o amor pel vi, hem de ser conscients que també tindran altres interessos i voldran fer altres coses: des d'activitats més properes al vi, com la gastronomia, com aquelles que no tenen res a veure. A Catalunya tenim la sort de poder oferir moltes coses, cultura, patrimoni, muntanya, platja...bon clima.

List of Endorsements

Endorsements count4

Reference: II-PROP-2020-03-78301
Version number 1 (of 1) see other versions

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/vinsvinents/f/2817/proposals/78301/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/vinsvinents/f/2817/proposals/78301/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Most voted comments

1 in favor (50.0%)

No comments with votes found

0 against (0.0%)

No comments with votes found

Comment details

You are seeing a single comment

View all comments

Conversation with Isabel Ferran Batllo

Molt important considerar l Enoturisme com a activitat econòmica en sí, i no simplement com una via per vendre més vi. Enoturisme ha de parlar de paisatge, història, geologia, botànica, feines del camp en el moment de la visita, artesans de la zona, crear teixit territorial... Si aportem coneixements al visitant, tornarà en un altra moment de l any a veure la nostra activitat i evolució, i si no vol comprar vi, no serà umcao frustració, hem de vendre l'experiència, l educació... k intercanvi... i segmentar la proposta... nens, joves, parelles, grups de tastadors, aniversaris o celebracions... personalitzem... Catalunya, país de vins, va ser i és un bon lema... en tenim per tots els gustos. Fem pinya.

Totalment d'acord, m'ha agradat especialment el lema "fem pinya", gràcies pel comentari.

Loading comments ...