" class="part-icon-bars">

Vins Vinents – Debat i reflexió estratègica per al futur del sector de la vinya i el vi a Catalunya

#vinsvinents Espai de cocreació amb diferents agents per debatre els principals reptes del sector vitivinícola de Catalunya en el marc 2020 – 2030

Fase 3 de 3
Fase 3. Presentació proposta de conclusions i recomanacions 11-12-2020 - 11-01-2021
Veure les fases

Enoturisme com a Estratègia Global de Territori

25/03/2020 16:40  
Com és un enoturista? Està implicat amb el món del vi? Segurament sí, però de vegades els seus acompanyants no, o no tant. Quan pensem en els turistes que ens visiten, encara que tinguin interès o amor pel vi, hem de ser conscients que també tindran altres interessos i voldran fer altres coses: des d'activitats més properes al vi, com la gastronomia, com aquelles que no tenen res a veure. A Catalunya tenim la sort de poder oferir moltes coses, cultura, patrimoni, muntanya, platja...bon clima.

Llistat d'adhesions

i 1 persona més (veure més) (veure menys)
Número d'adhesions4

Referència: II-PROP-2020-03-78301
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/vinsvinents/f/2817/proposals/78301/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/vinsvinents/f/2817/proposals/78301/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

1 a favor (50.0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0.0%)

Cap comentari amb vots

A favor  

Per això és que hem de generar estratègies comunes i vincles a nivell territori per poder oferir tot aquest ventall de possibilitats, posant-li molt i molt fàcil al turista-consumidor.
La pregunta a continuació seria, com s'organitza? Crec que la iniciativa hauria de partir de les Administracions, conjuntament amb el sector, per donar-li una empenta almenys inicial. Salut i bon vi!

Conversa amb Isabel Ferran Batllo

Molt important considerar l Enoturisme com a activitat econòmica en sí, i no simplement com una via per vendre més vi. Enoturisme ha de parlar de paisatge, història, geologia, botànica, feines del camp en el moment de la visita, artesans de la zona, crear teixit territorial... Si aportem coneixements al visitant, tornarà en un altra moment de l any a veure la nostra activitat i evolució, i si no vol comprar vi, no serà umcao frustració, hem de vendre l'experiència, l educació... k intercanvi... i segmentar la proposta... nens, joves, parelles, grups de tastadors, aniversaris o celebracions... personalitzem... Catalunya, país de vins, va ser i és un bon lema... en tenim per tots els gustos. Fem pinya.

Totalment d'acord, m'ha agradat especialment el lema "fem pinya", gràcies pel comentari.

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...