Skip to main content

Cookie settings

We use cookies to ensure the basic functionalities of the website and to enhance your online experience. You can configure and accept the use of the cookies, and modify your consent options, at any time.

Essential

Preferences

Analytics and statistics

Marketing

This proposal has been accepted because:

Fomentar el consum de fruita de producció integrada de Catalunya (Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya)

Avatar: Secretaria del Comitè de Profit Secretaria del Comitè de Profit Accepted

El Consell Català de la Producció Integrada (CCPI) realitza anualment una campanya de promoció del consum de fruita fresca en 35 establiments de Catalunya per posar en valor els aliments i donar a conèixer als consumidors els beneficis dels aliments produïts d’acord amb aquest sistema productiu. 

La campanya es realitza en dues etapes. La primera a l’estiu (juliol i agost), en què els cultius d’estiu com préssec, nectarina, paraguaià, cirera, etc. tenen més presència i la segona a l’hivern (octubre i novembre), en què la poma i la pera són les referències que es trobaran al mercat. 

La campanya en punt de venda s’acompanya d’una campanya de promoció en televisió amb la retransmissió de l’spot a TV3 i 8tv.

Responsable implementació: Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya

Altres agents implicats: CCPI/Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural (DACC)

Àmbit d'aplicació: llars

Indicadors de seguiment i resultats:

  • Nombre de tallers: varis

  • Nombre de campanyes: 2 a l’any

  • Nombre d’organitzacions participants: varis


Pressupost aproximat: -

Observacions: promoció de consum de fruita fresca a les escoles a través de consells comarcals

Comment

Confirm

Please log in

The password is too short.

Share