Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

Fomentar el consum de fruita de producció integrada de Catalunya (Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya)

Avatar Secretaria del Comitè de Profit Acceptades

El Consell Català de la Producció Integrada (CCPI) realitza anualment una campanya de promoció del consum de fruita fresca en 35 establiments de Catalunya per posar en valor els aliments i donar a conèixer als consumidors els beneficis dels aliments produïts d’acord amb aquest sistema productiu. 

La campanya es realitza en dues etapes. La primera a l’estiu (juliol i agost), en què els cultius d’estiu com préssec, nectarina, paraguaià, cirera, etc. tenen més presència i la segona a l’hivern (octubre i novembre), en què la poma i la pera són les referències que es trobaran al mercat. 

La campanya en punt de venda s’acompanya d’una campanya de promoció en televisió amb la retransmissió de l’spot a TV3 i 8tv.

Responsable implementació: Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya

Altres agents implicats: CCPI/Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural (DACC)

Àmbit d'aplicació: llars

Indicadors de seguiment i resultats:

  • Nombre de tallers: varis

  • Nombre de campanyes: 2 a l’any

  • Nombre d’organitzacions participants: varis


Pressupost aproximat: -

Observacions: promoció de consum de fruita fresca a les escoles a través de consells comarcals

Comentari

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartís