Proceso participativo sobre el Código ético del servicio público de Cataluña
#codieticserveipublic La ética al servicio de los servicios públicos de la Cataluña del s. XXI.
La persona, el primer valor
La següent proposta vol incidir en contemplar la persona en tota la seva multidimensionalitat i complexitat, és a dir, tenint en compte les seves necessitats, ja siguin d'ordre cognitiu, psicològic, emocional, laboral, cultural, afectiu, etc. Perquè justament la manca d'empatia vers l'alteritat és el que genera conflicte, rebuig o indiferència. Aquesta qualitat humana que permet ser just amb l'altre, donar-li allò que realment li correspon, tot abandonant l'egocentrisme pel servei a la persona.
Lista de adhesiones
Enmiendas (1)
Enmienda
En evaluación
Hem de contemplar a la persona en tota la seva multidimensionalitat, diversitat i identitat, és a...
Reportar contenido inapropiado
Este contenido no es apropiado?
2 comentarios
Conversación con Dinamització
Gràcies per les vostres aportacions @Ecoke i @ObservatoriCat. Creiem que el contingut que debateu es troba molt vinculat a la següent proposta del comité: (Centralitat de les persones i respecte pels seus drets. ). Creieu que les aportacions que esteu fent podrien fer-se encaixar o es podrien trobar englobades en aquesta proposta del Comitè?
Bona tarda, crec que és indispensable que en formi part. No es pot dissociar la complexitat humana de la centralitat de les persones i el respecte pels seus drets. L'actitud de servei a l'altre dignifica la voluntat humana en el sentit que es dóna valor al que realment és significatiu al temps que permet créixer com a persona i com a comunitat. És un reconeixement a la identitat individual i a les seves necessitats. Precisament, en l'actitud de servei és on rau l'oportunitat de la reflexivitat i reciprocitat humanes, condició indispensable per al creixement col.lectiu.
Deja tu comentario
Inicia sesión con tu cuenta o regístrate para añadir tu comentario.
Cargando los comentarios ...